• kela81

Förr oss som är fast i Scrapträsket

två nya lo:s i mitt galleri, under starka bilder....Kingsburg och sequoia....
    Äntligen så är jag klar med mitt Californien album och kan scrappa n¨tt annat...inte en dag för sent Det var ju bara i maj jag var där

• kela81

två nya Los under starka bilder...igen...jag kände mig produktiv i går Var så glad över att vara klar med Det andra albumet att det giock av bara farten...skulle vilja scrappa idag med, men måste plugga *suckar*

• kela81

jag har shoppat papper på tradera....jag fick typ 100 mönstarde papper för 260:- supernöjd!

• kela81

två nya igen Jisses vad jag känner mig produktiv idag Ligger under starka bilder NU kanske jag ska ta och sova snart...så jag orkar gå på bröllopsmässa i morron

• kela81

Cheri-har du gjort papprena Såååå snygga!!! *vill haaaaa* *dregglar lite*

• kela81

två nya i galleriet under staka bilder igen Kika gärna in och säg vad ni tycker

• kela81

mamma i Småland -tack Haha...nä...han tycket nog att det var liiiite småläskigt det där med en sån liten bebbe nu har han dock vant sig.,...men håller henne på ett säkert avstånd så att hon inte spyr eller dregglar på honnom

• kela81

tack Emmixen Har skaffat pluss nu så jag ska testa det sen

kommer att bli fru 4/8 07
  • kela81
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-07 16:44:35 följande:
    kela81 - fina LO's! En ny dubbel-Lo finns i galleriet för de(n) som vill kika
    Mystjejen skrev 2007-02-07 17:46:49 följande:
    kela81: Fina LO:s! Åh, vad jag önskar att det vore sommar nu! NUUU!!!
    Tack tjejer
  • kela81

jag håller med-fnys-superfin och underbara färger!

• kela81
    Loppan79 skrev 2007-02-08 15:44:59 följande:
    Har för en gångs skull åkt hem tidigare från jobbet, lämnat dottern hos mormor och ska scrappa! Vet ni vad maken säger? Å vad bra att du slutar tidigt då hinner väl du städa?  Sluta tidigt=städa, jag fattar inte ekvationen. sluta tidigt=scrappa verkar väl vettigare. Eller?
     Städa VAd är det Du kan ju alltid scrappa om att städa-blir han nöjd då
  • kela81

loppan79-det tar förfärligt lång tid oh...tänk dig om vi skulle använda oljefärg...då skulle vi nog dö

• kela81
    nu så har vi bokat bröllopsfotograf Gissa om jag längtar efter att få scrappa korten
  • kela81
    claudia79 skrev 2007-02-08 22:02:09 följande:
     kela81 skrev 2007-02-08 21:38:27 följande: nu så har vi bokat bröllopsfotograf Gissa om jag längtar efter att få scrappa korten kommer att bli fru 4/8 07 Kul! Ska ni gifta er oxå?? Jag tänkte om det bara var så att ni skulle ta korten till scrappingen hihiNÄ!Nu är klockan 22 och då skulle jag scrappa har jag lovat mig själv Tjingalong!
    tja...det är ju liskom ett nödvändigt ont om man ska få kort innifrån kyrkan Räcka ut tungan 
  • kela81

hej tjer-och HJÄLP!
    Visst-detta har lite med dator att göra och inte med scrapp-men ni kan säkert i allafall

Jag ska skriva ut min inbjudningar, och ve och fasa-här där jag ska göra det så har de inte typsnittet Vivaldi som jag valt Vet nån vart jag kan ladda ner det? Och vet ni vart man kan hämta snygga, enkla ornament nån stans?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket