• Meli

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Oj, vad som skrivs, här är det ju full rulle, har lite att läa igenom

• Meli

Har så ont om tid nu känns det som, håller på att planera inför dopet och vårt hemliga bröllop som ska ske då och så är det ju tävlingen Har en kvar, fortfarande

• Meli

Fnyz

Ja, det ska bli kul, men det är ju på dopet, och hemligt, så det blir lixom bara ceremonin och sen är det ju dop, så det blir nog inte ett helt album av det

• Meli

Marajjah

Klart du hinner, två LOs om dagen nu ju, så en och en halv dag kvar bara

• Meli

Nej, nu får jag krypa i säng, ska bara väcka Amanda och ge henne lite mat så hon sover hela natten. världens lättaste bebis är hon. Somnar ca 19, och sover tills jag väcker henne för mat innan jag ska lägga mig, och sen somnar hon om och sover till mellan 6 och 8, äter och somnar sen om igen, ca 2 timmar.... liten gullklimp .-)

• Meli

Marajjah

har en kvar, och är nästan klar med det som skulle skrivas, så jag bör hinna om inte den jag har kvar blir alldeles fel. Jag har kreativ kvar, men vet ungefär vad jag ska göra där. Den är lite lurig, för alla LOs är väl alltid kreativa egentligen....

• Meli

MAMMSY

man få rkomma med lite gliringar, jag sa att jag är 30 nu, och vi har två barn, men han överaskade mig faktiskt med frieriet, och det var superromatiskt, men jag visste ju att vi skulle gifta oss redan, men inte att han skulle fria just då, eftersom han och min bästis gått ihop om att luras

• Meli

sitter mde den sista till tävligen och har egentligen kört fast...störigt....

• Meli

Billan27

DÅ får vi hoppas att du snart får tid

• Meli

Emmixen

Ja, gärna, har du lagt upp den än eller?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket