• Meli

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Det är visst inte bara jag som har svårt att hitta plats för journalingen....massor av LOs nu saknar journaling ser jag när jag skulle ut och inspireras på BGs hemsida....men....jag VILL JU HA journaling, för mig är det ju ett fotoalbum....och nu kommer jag inte på hur jag ska göra, och dessutom verkar inte sidan bli speciellt bra i alla fall, grrr, blir less.

• Meli

Anne81

jag gjorde mitt Turkietalbum i den storleken, har ju inte plus, så alla sidor finns inte kvar, men en del har jag i galleriet.

Pylle

vekligen jättefin!

• Meli

claudia79

Är också nyfiken på deras nya papper....., tycker att man som återförsäljare skulle få lite förhandstitt, men nej....

• Meli

2xA

Fina de var.

Särskilt en översta, positivt gillade jag mycket.

Så blir det för mig med när man fotar, men man tänker inte på det när man tittar på bilderna tycker jag, så är det för de flresta ju, vill man vara säker på att slippa det så kan man ju scanna, men då får man en skarv istället.....dessutom är det mycket jobbigare än att bara knäppa en bild.

• Meli

Hur kommer det sig att butikerna har fått tidningen, när inte jag har fått den som prenumerant?? När man prenumererar på en tidning brukar man normalt sett få den flera dagar före butikerna....annars är det väl bara en nackdel att prenumerera (förutom att det är bekvämt).... har det blivit ngåot fel denna månaden tro?

• Meli

Minimalla

Hur gör man det? Lägger en länk i tråden alltså, fattar inte det... :-/

• Meli

Fnyz

Ok, då ändrar de väl det till nästa månad då, för det är ju lite orättvist...

• Meli

Äntligen klar med den sista Lon till tävlingen, den "kreativa" den blev så där.... :-/ men det får vara så, är lite trött på tävlingen nu...

• Meli

Melle85

Jättefin LO, älskar Blushpapprena

Om du ändå vill ha ett litet tips, så skulle det i så fall kunna vara att ha lite mer enfärgat under rubriken så att den syns ännu tydligare. Något som min sambo tjatade på mig om

vad fint du fick med så mycket journaling med, jag tycker själv att journalingen är jätteviktig, man vill ju berätta om fotona sas. Så känner jag i alla fall, men visst är det svårt att få med ibland tycker jag. Ibland gör jag så att jag gör en dubbel LO, där den ena sidan är mest text, för jag tycker det är viktigt att berätta allt som hör till bilderna.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket