Inlägg från: Pyret78 |Visa alla inlägg
  • Pyret78

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Hejsan! Nu har även jag hittat hit till den nya tråden.
    Har suttit o skummat det som sades igår i den gamla tråden o orkar nu inte skumma igenom vad som sagts i denna. Hoppas att det är okej

Var på formex igår och handlade till min mor o fars butik ( de säljer scrapgrejjer ). Och mycket fint sågs och inhandlades

Grattis Fnyz till publiceringen på swe

Marajjah: Ja det ska vara både favvoeknik o material på samma Lo Material kan ju vara ex. papper, brads, chipboards etc.

• Pyret78

Oj vad här skrivs
    Flitiga tjer i denna tråd

Själv har jag försökt fota en massa Lo:s. Inte lätt när det är mulet o snö

De flesta var till tävlingen så dem får ni inte se

Men två kan jag iaf visa. De är gjorde till en tävling om att bli dt-medlem. Har ännu inte fått reda på hur det gick i den tävlingen, men det var iaf okej att lägga ut dem i div gallerier

DEn första: www.familjeliv.se/krypin/pyret78/gallery/phpzuev9y.jpg

Den andra som blev dåligt fotad p.g.a vädret
    www.familjeliv.se/krypin/pyret78/gallery/php6hzlkf.jpg

• Pyret78

Inafina: Men det är väl inget problem, att scrappa i rosa menar jag Kolla in annika5064:s Lo:s Hon har scrappat fler i rosa toner på hennes son

• Pyret78

Fina Lo:s som ni lägger ut här.

En liten fråga dock. Hur gör ni, kollar ni endast in de Lo:s som ligger här som det är bild på (enbart för plusmedlemmar), eller kollar ni när det läggs in i gallerierna oxå??

Anledningen till att jag undrar är för att jag nu suttit o läst många, många, många sidor bakåt (pust vad ni skriver ) o de som nämnts med namn o rosats när de lagt ut nya alster, är enbart de som lagts ut med bild här inne

Har själv lagt ut nya, men de har inte kommenterats. Nu är jag inte en nybörjare här och jag tar inte åt mig så mycket, men visst känns det lite snopet. Man är ju ute efter dels konstruktiv kritik o dels beröm

Själv springer jag runt i gallerierna o försöker att kommentera antingen i ens gb eller här inne, men visst har jag "slarvat" ibland jag oxå. Ingen är ju perfekt

• Pyret78

O så postade jag för tidigt...

Minimalla: Åhh vad söt liten jordgubbe O jag gillade oxå den avskalade o börjar göra det mer o mer faktiskt.

claudia: Åhhh så söt din dotter var på det sv/vita kortet. Önskar jag oxå tagit sådana kort på min dotter när hon var så pytteliten. O om den inte blir publicerad på BG's sida...!!! Lööövli

Fnyz: Hade ju sett en bit av den irl, men den blev sååå läcker

Elinatristan: Jättefina. Blinget syntes ju perfekt när de blev fotade med blixt

• Pyret78

Måste låta fingrarna vila

Men...

sofiemalmö: Jättesöt Lo. Gillade oxå ramen av jeanstyg mycket. Liftvarning på det

Pylle: Den hade ju jag sett live, men den är lika fin här inne

2xA: Välkommen tillbaka Du har ju inte "tappat" nå´t under din frånvaro härifrån Supersnygg den "röda". Gillade de vita kontrasterna mot det knalligt röda.
    Säger som matriark: "Rött måste definitivt bli nästa trend!!!"

• Pyret78

Loppan79: Sååå du surfar i smyg *Fy skäms*
    Håller med dig om att lägga ut länkar gör tittande smidigare. Därför länkar jag ALLTID till mina nya Lo:s nuförtiden

• Pyret78

marajjah: Har funderat på att göra som du. Jag scrappar ju för min o min familjs skull o ingen annans. Men ändå är det kul att få positiv respons från andra. Maken tycker ju att allt jag gör blir fint
    Det är ju trist när man ber om kritik o man inte får det ändå. Var själv jättedålig på att ta kritik förr, men sen jag pluggade (99-01) lärde jag mig att vända den negativa kritiken till nå´t positivt. Man utvecklas ju på den. Så mao vill jag jättegärna ha kritik.

• Pyret78

Jo79: Det problemet har inte jag idag Vi har -20 grader ute idag, så jag tänker INTE åka pulka med dottern även fast solen skiner idag

• Pyret78

Jag håller på att skriva texten till tävlingen jag är ju klar med alla Lo:s. men hjälp vad jag svammlar (i texten alltså )Hur ska jag lyckas svara på frågorna o få det att låta bra Jag menar bara den först frågan..."Vad tycker du om scrapbooking?"...det borde väl de veta vad man tycker om man ställer upp i denna tävling

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket