Inlägg från: Pyret78 |Visa alla inlägg
  • Pyret78

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Supergulliga tavlor 2xA. Vilken bra idé att göra egna tavlor

• Pyret78

Grattis till allas publiceringar Synd bara att tidningen INTE låg i brevlådan idag

Claudia79: Jag sa ju det, att de skulle bara våga att inte visa din O det vågade de inte Självklart skulle den synas i deras galleri
    En fråga bara: Var hittade du den skissen?? Är själv medlem där, men har inte förstått var skisserna finns Jepp jag vet lite iq-befriad ibland

• Pyret78

Passar på att skriva lite innan kudden ropar för högt på mig

MIS: Läcker dörrskylt! Hoppas att elektrikern läste oxå. Vissa "gubbar" (sotare, elektriker m.fl.) har ju en tendens att knacka först o läsa sen.

2xA: Jag håller nog med minimalla om att kortet var lite litet. Det försvann från Lo:n o pappren tog över handen. Men annars gillade jag upplägget.

• Pyret78

Förresten: Jag har en vanlig Sakura gel-roller o den tycker jag funka bra att skriva med Ska dock köpa en soufflé oxå, just med tanke på doodling, både på o utanför korten

• Pyret78

claudia79 o Fnyz: Jaa jag vill oxå på syfestivalen Skulle ju vara skitroligt att träffa någr irl

• Pyret78

Inne o snabbläser
    har haft en forts.kurs tillsammans med Fnyz idag. Det gick som smort

Loppan: Superfina alla 3

Veenezuela: Håller med de andra om att rubriken (Och korten) var jättefin/a

Cia: Söt dotter Fanns nog vissa likheter

Cheri: O jag som postat mina Lo:s o allt till tidningen idag. Fick prestationsångest då jag såg vilka tävlingsbidrag som du "slängt". Skulle nog inte ha postat det där brevet O om hela norden får vara med Då kommer jag absolut INTE att ens komma på plats 25

Nyfikenörn: Söt Lo.

Bark: Inte roligt då det blir fel, men du löste det ju på ett bra sätt. Blommor är aldrig fel

• Pyret78

Fnyz: Läs kontraktet från tidningen!! Kanske måste du snabbt som attan plocka bort din Lo från galleriet o så får vi andra låtsas som om vi inte sett den

• Pyret78

Claudia: Jättesnygg tolkning av skissen på swe Vad är det för bokstäver du använt dig av på "Kreta". De var ju supersnygga!!

• Pyret78

Marajjah! Jag skrev ut här hemma på fotoskrivaren o då valde jag förstoringar. Jag skrev ut 2 Lo:er på ett A4, så formatet blev väl ca 20x15. Men Lo:n var ju mindre eftersom den var 4-kantig. Lo:n blev väl ca 15x15 då

• Pyret78

Kan nån vänlig själ skriva länken till RAK-tråden
    Vill ju oxå vara med, om jag får

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket