Förr oss som är fast i Scrapträsket
Supergulliga tavlor 2xA. Vilken bra idé att göra egna tavlor
Supergulliga tavlor 2xA. Vilken bra idé att göra egna tavlor
Grattis till allas publiceringar
Synd bara att tidningen INTE låg i brevlådan idag
Claudia79: Jag sa ju det, att de skulle bara våga att inte visa din
O det vågade de inte
Självklart skulle den synas i deras galleri
En fråga bara: Var hittade du den skissen?? Är själv medlem där, men har inte förstått var skisserna finns
Jepp jag vet lite iq-befriad ibland
Passar på att skriva lite innan kudden ropar för högt på mig
MIS: Läcker dörrskylt! Hoppas att elektrikern läste oxå. Vissa "gubbar" (sotare, elektriker m.fl.) har ju en tendens att knacka först o läsa sen.
2xA: Jag håller nog med minimalla om att kortet var lite litet. Det försvann från Lo:n o pappren tog över handen. Men annars gillade jag upplägget.
Förresten: Jag har en vanlig Sakura gel-roller o den tycker jag funka bra att skriva med
Ska dock köpa en soufflé oxå, just med tanke på doodling, både på o utanför korten
claudia79 o Fnyz: Jaa jag vill oxå på syfestivalen
Skulle ju vara skitroligt att träffa någr irl
Inne o snabbläser
har haft en forts.kurs tillsammans med Fnyz idag. Det gick som smort
Loppan: Superfina alla 3
Veenezuela: Håller med de andra om att rubriken (Och korten) var jättefin/a
Cia: Söt dotter
Fanns nog vissa likheter
Cheri:
O jag som postat mina Lo:s o allt till tidningen idag. Fick prestationsångest då jag såg vilka tävlingsbidrag som du "slängt". Skulle nog inte ha postat det där brevet
O om hela norden får vara med
Då kommer jag absolut INTE att ens komma på plats 25
Nyfikenörn: Söt Lo.
Bark: Inte roligt då det blir fel, men du löste det ju på ett bra sätt. Blommor är aldrig fel
Fnyz: Läs kontraktet från tidningen!! Kanske måste du snabbt som attan plocka bort din Lo från galleriet o så får vi andra låtsas som om vi inte sett den
Claudia: Jättesnygg tolkning av skissen på swe
Vad är det för bokstäver du använt dig av på "Kreta". De var ju supersnygga!!
Marajjah! Jag skrev ut här hemma på fotoskrivaren o då valde jag förstoringar. Jag skrev ut 2 Lo:er på ett A4, så formatet blev väl ca 20x15. Men Lo:n var ju mindre eftersom den var 4-kantig. Lo:n blev väl ca 15x15 då
Kan nån vänlig själ skriva länken till RAK-tråden
Vill ju oxå vara med, om jag får