Inlägg från: Amelié77 |Visa alla inlägg
  • Amelié77

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Oops, jag lovade ju fota och lägga in mina 3 nya LO:s redan i förra veckan. Lyckades glömma det, men nu kommer de. Vill gärna höra ris och ros eftersom jag haft en scrappaus på ca 6 månader.

Hur gör ni annars när ni fotar era LO:n? Jag lyckades inte få den att ligga platta mot bordet så att man bara kan fota LO:n, utan det kom med lite av bordet också. Det gör ju att de ser så sneda ut

Positivt

Ultraljud (del av dubbel LO) Vecka 18+4 (sid 2 av dubbel LO)

LO:n om ultraljudet är alltså en dubbel-LO, min första faktiskt!

Vecka 32+4 - BF 17 mars 2007
  • Amelié77

Tack för tipsen om fotograferingen. Får väl pallra mig upp på nån stol nästa gång
    Och tack för alla snälla kommentarer!

Vecka 32+4 - BF 17 mars 2007
  • Amelié77

Vet inte om det redan diskuterats i tråden, men var kan man ladda ner Carpenter fonten gratis? Alla ställen där jag hittat den så kostar det att ladda ner den.

Vecka 32+5 - BF 17 mars 2007
  • Amelié77

Kanske inte direkt scrapping men...
    Nu är mina nalletavlor till barnrummet klara i alla fall.
    Blev lite dåligt fotat igen.

Nalletavlor som jag gjort till barnrummet

Vecka 32+5 - BF 17 mars 2007
  • Amelié77

Har gjort en sida till bröllopsalbumet, men jag blev inte alls nöjd med den Vet inte vad som är fel, den känns bara inte så som jag hade trott att den skulle bli...

Vecka 32+6 - BF 17 mars 2007
  • Amelié77

Minimalla - ja, du kan definitivt ha rätt. De mönstrade pappren blir kanske för dominanta mot det lilla fotot.

• Amelié77

Kanske jag ska byta ut fotot då... Har ju en massa andra bröllopsfoton också. Skafundera på det.

• Amelié77

Funderar på att beställa scrapgrejer från USA igen. Har tidigare beställt från Lifetimemoments och där finns ju massor med papper. Men finns det någon annan amerikansk butik som ni kan rekommendera?

• Amelié77

Jag gillar inte soufflé pennorna för journaling. Tycker det blir för tjockt. Men att doodla passar dom bra till. Tycker inte ni att det blir tjockt att skriva med dem?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket