-
-
fiskbullen - jag har bl.a. Prima-blommor på mina LO:s, de finns i varje nätbutik. Sen har jag några olika blomstansar som jag brukar stansa ut blommor med ur olika papper. Sen har jag också köpt några olika blommor på Tiimari.
Tänkte lägga in mina tre graviditets LO:s igår också, men datorn kraschade just när jag skulle posta inlägget. Den verkar ha nåt fel... Ska testa igen nu, även om några av er säkert redan sett dem i mitt galleri.
Jag tänkte göra ganska många graviditets-LO:n, en för var 4:e vecka. Så gär är vecka 5-16

-
Sol30 och InaFia - tack så mycket! Jovisst, lifta på bra
Jag gillar också den gröna mest
-
Vad skulle DU beställa om du gjorde en STOR beställning från Lifetimemoments idag?
Har plockat en massa Bazzill Cardstock i varukorgen, men inte ett enda mösntrat papper än så länge. Tycker att jag har så många mönstrade men hittar aldrig något passande enfärgat till så nu tänkte jag råda bot på det
Men kom gärna med tips på vad ni skulle beställa (behöver inte bara vara papper).
-
Jag har också bröllops-LO:n.
-
Vet att många av er har SWIRLS på era LO:n, men jag minns inte vilka...
Skulle behöva lite inspiration eftersom jag tänkte tillverka lite egna swirls.
Så hojta gärna till om ni har swirlchipboards i ert galleri så får jag "glutta" lite
-
Ok, Tjej 83, ska kolla runt lite!

-
Nu har jag lagt in fem ny LO:s i galleriet. Klistrar in dem här också.
Hoppas få höra lite omdömen
både positivt och negativt, thanx!
Tidigt UL (vecka 8 och 12)

Vecka 17-20

Vecka 25-28

Vecka 29-32

Babyshopping

Vecka 21-24 fattas i min "magserie" eftersom jag inte har något papper som matchar tröjan jag har på mig på bilden!!! Väntar på paket från Lifetimemoments vilken dag som helst, hoppas det kommer imorgon!
-
Hur många cardstock har ni hemma i ert "lager"?
Jag hade probelm med att hitta matchande cs till mina mönstrade papper, så jag beställde hem "ett antal" från Lifetimemoments. Harkel, harkel - nu har jag säkert närmare 200 olika färger... Kan väl inte skylla på att man inte hittar en matchande färg längre...
-
Måste visa en tavla som jag gjort till barnrummet. Den är gjord utgående från en bild som finns i tapetbården. Har klippt och klistrat så det kanske kan ses som paperpiecing

-
Tackar!
Ja, mindre än två veckor till BF nu!!! Spännande!
-
Jag vet att ni skrivit om det tidigare, men jag orkar inte leta...
Om man ska köpa en riktigt bra (och helst ganska billig
) fotoskrivare, vilken ska man satsa på då? Är mest intresserad av Canon, men vilken modell? Det är ju en djungel...
-
-
Oj, tycker du? Tack!
-
Tack, tack, tack och TACK!
Vad glad jag blir nu! Jag är faktiskt rätt nöjd med mitt graviditetsalbum, när jag gjort en LO per 4 veckor. Kul att ha sen!
-
Jag tyckte den blev så rörig med stämplarna och doodlingen och allt... På samma gång som den känns väldigt vit... Hmmm, får kanske tänka om då - när alla ni verkar gilla denkikkan skrev 2007-03-09 15:12:05 följande:2xA:VAA, gillar du inte den första? Den som jag tycker är jäääättefin ju. Den andra var åxå fantastisk
-
-
Mystjejens vita LO var helt underbar!
Den ska jag definitivt lifta nån gång!
-
Hej på er alla!
Kikar bara in väldigt snabbt mellan amningarna...
Som bitte71 viskade åt er för ett tag sen så fick vi en liten tjej för 2 veckor sedan.
Agnes heter lilltjejen och hon är helt underbar! Äntligen har jag min lilla bebis! Jag som längtat så efter att scrappa bebisfoton. Frågan är bara - hur sjutton ska man ha tid??? Nåja, hon är som sagt bara 2 veckor ännu så det kanske blir bättre när hon växer lite. Just nu hinner jag inte ens tänka ordet "scrap" innan hon ska ha mat igen.
Finns några bilder på underverket i mitt galleri för den som är nyfiken!
Jag återkommer väl om nån månad eller så när man börjar kunna skilja dag från natt igen
-
Tack för alla grattisar