• Willea

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Hej alla duktiga scrappare!

Tittar in här i eran tråd, har läst o kikat lite ett tag o ni är så duktiga allihop! Jag är nybörjare på det här, har hållt på i drygt en månad och knåpat ihop 8 Lo:s än så länge. Har just idag lyckats begripa (med hjälp dock) hur man får in bilder i bildgalleriet och har fotat tre av mina Lo:s. Jag hänger inte riktigt med i alla era uttryck o så, så jag har börjat skriva i en annan scrap-tråd. Men eftersom jag ändå läser här så mycket, tänkte jag säga "hej, hej"! Hoppas få många bra tips och massa inspiration. Fast i scrapping är jag redan

/Willea

• Willea

Roha: Tack för välkomnandet! Är det mycket med 8? Jag vill göra mer hela tiden, stoppas av att jag inte har så mycket saker ännu. Är väl nyhetens behag + att sambon inte protesterar alltför högt ännu, han har nog inte fullt ut förstått att mitt nya intresse är här för att stanna...

• Willea

Säger tack till alla i tråden för både välkomnande och gulliga ord i min gb! *Ingen nämnd o ingen glömd*

• Willea

Go´middag! Jag har lagt en ny LO i mitt bildgalleri ("i mammas famn") - tar gärna emot synpunkter! Nu börjar mitt pyttelilla förråd av papper o dekos att ta slut så jag får nog ta en liten (mycket liten dock ) scrappaus o satsa på att inhandla lite nya saker. Funderar på att handla på Scraphuset, någon som vet om de är bra? *Åh, önskar jag hade mera pengar!*

Claudia79 - jättefin LO!!!
    Peggy O - ska kika i ditt galleri senare

Skulle förresten så gärna gå en kurs, någon som vet om det anordnas några i Malmö?

• Willea

Fnyz - tack för svaret! Då ska nog kika in på deras hemsida "jätte-jätte-jätte-snart"

Tack också till dig, nyfikenörn och bark för gulliga kommentarer i min gb.

• Willea

Hej!

Jag har lagt ut en ny LO i mitt galleri, "duktig tjej", vill gärna ha ris o ros!

Annars händer det inte så mycket i min lilla scrap-värld. Väntar lite otåligt på ett paket fr scraphuset - sen så!

• Willea

Meli - jättefina LO´s!

Klipper förresen också m nagelsaxen, funkar jättebra!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket