• Willea

Förr oss som är fast i Scrapträsket

2xA - jättefina båda två! Jag tycker det blev effektfullt med vit bakgrund, snyggt mot de gröna detaljerna. Har sett dina tidigare grav-lo´s också och de är så fina allihop. Roligt att ha en så fin grav-dagbok sen!

• Willea

NyfikenÖrn - jättegulligt kort! Ja, alla dina kort var fina

En liten fråga till er som gör kort; vilken storlek är de? De är så fina när de är helt fyrkantiga, är det någon särskild storlek och vilka kuvert använder man isåfall?

• Willea

Cia o krabaten - tack för tipset! Använder själv spillbitarna, o gör mest kort som passar i vanliga kuvert. Men alltid kul att variera sig!

• Willea

Annika - grattis! Så roligt O vilka fina lo´s sen!

• Willea

Godmorgon alla scrappare! Jag skriver inte så mycket i den här tråden, nybörjare som jag är, men läser det mesta. Ni gör så himla fina LO´s allihop, jag kikar ofta i era gallerier o beundrar verken!

Jag har gjort två nya LO´s o lagt i mitt galleri. Vill gärna ha ris o ros, idéer på vad jag kan förbättra osv. Försökte mig på rub-ons för första gången på ena LO´n, blev lite snett såg jag (försent), men det var ändå toppen - ska köpa fler såna! Enkelt o roligt

Nästa grej jag tänker prova blir nog stämplar. Har ni några råd att ge, jag har aldrig provat det förr - vilka är enklast att börja med?

• Willea

Seedorfs - tack! Blir så glad

Ang stämplar så är det både swirls o alfabeten jag funderar över, just det att det blir enklare att variera sig m färger o så. Clearstamps - innebär det som jag tänker att själva "plattan" är genomskinlig så det är lätt att se var man sätter stämpeln? Eller är det något helt annat? *okunnig*

• Willea

InaFia - sååå fina Lo´s allihop! Gillar särskilt akrobat och bakom galler

• Willea

Coursell - vad tror du om "på din nivå" eller "på din egen nivå" eller nåt sånt? Antyder att hon gör det på sitt eget sätt... eller, jag vet inte om det blir tydligt nog? Roligt sätt att lära sig förresten - ska bli kul att se resultatet sen!

• Willea

Förresten - jättefina LO´s Mystjejen och Blommig!

• Willea

Hej! Någon av er här som vet om det ska vara nån mässa i Malmö - jag har för mig att jag läst att det ska vara det i juni, men har glömt VAR jag läste det och nu hittar jag det inte nånstans! Blir ju så sugen när man läser om mässor här inne och eftersom jag inte varit på någon (kunde tyvärr inte gå på den som var för en vecka sen) så vill jag inte missa om det kommer en om ett par månader!

• Willea

Sydskåning - ja, det var ju där jag läst det! Nej, vad trist att den blev inställd , och ingen i november heller...

Får väl hoppas att det dyker upp nåt annat snart, annars får jag fortsätta nöja mig med att nätshoppa

• Willea

Minimalla - jag har inte heller kommit in på Stellas på några dagar, kommer bara till en Googlesida och även när jag där trycker på stellas.se så blir det bara fel. Hoppas det rättar till sig snart (även om jag inte ska handla mer denna månaden , så tycker jag om att "planera shopping" och Stellas verkar ha mycket fint )

• Willea

Åh, så mycket fint ni gör och lägger upp!  till alla!

Jag har gjort en ny LO, finns i mitt galleri. Tar gärna emot både tips, ris o ros!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket