Inlägg från: Fiafisen |Visa alla inlägg
  • Fiafisen

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Hej!
    Det var ett tag sen som jag var här... har kikat runt och uppdaterat mig lite och sett alla fina scrappar!!
    Tänk att man ska behöva bli sjuk för att få nåt gjort...  Så nu har jag snörvlat ihop 2 nya om nån vill kika!

• Fiafisen

Knåpade ihop en till idag ifall nån vill kika. Ligger bara 3 månader efter med jultemat

2*A: jättefina båda två!!

• Fiafisen

Har lagt en ny i mitt galleri. Kollade på den såhär efteråt och insåg faktiskt att det är den första jag gjort med bara ett kort på. (förstorat men ändå ) Kika gärna!

Instämmer med de andra, Jen 82 och mystjejen, jättefina!

• Fiafisen

Malin ulrika: Tack så mycket! Jo, rubriken skrev jag ut på lite tjockare papper från datorn och målade den sen. På röjer i ränder skar jag ut pappret å stoppade bakom som du sa!

• Fiafisen

malin ulrika: Har letat lite nu och jag tror det är Script MT Bold som jag använde...

Kikkan: tack så mycket!

• Fiafisen

Tack allihop för snälla kommentarer i min gästbok! Blev jätteglad!!

Hur lägger man in bilder (ex. på Lo:s) här i tråden? Är det bara att kopiera å klistra in eller? Jag är ju teknikens under...

• Fiafisen

Nu va jag bara tvungen att pröva...

Ja, tillomed jag klarade av det...
    Tackar Jen 82!

• Fiafisen

Sol30: Nja,inte helt själv, har ett papper med ungefär det mönstret så jag har kikat på det lite å ritat av... Men visst bara att lifta! Hehe, första gången nån frågat mig det, nästan så man blir lite stolt haha!

• Fiafisen

Kikkan: Hehe, jag tog faktiskt baksidan av ett kollegieblocks framsida och körde in i skrivaren. Å det gick ju bra hehe... Tar man bara vanligt papper blir det ju alldeles för blött å nåt annat hade jag inte Jag hade redan målat U:et med såna där små små färgburkar med svarta lock. Som vattenfärger och det blir olika starkt beroende på hur mycket vatten man tar. (jag har ingen koll på vad allt heter här i scrapvärlden...) Hoppas du vet vad jag menar? Sen skrev jag ut rubriken i så lika färg som möjligt och målade lite extra på den sen oxå...
    Hoppas mina förvirrade förklaringar var till nån hjälp?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket