Förr oss som är fast i Scrapträsket
Sol30:
Den blev jättefin! Ska oxå göra en sverige Lo från fotbollsvm snart! Om prickarna ska fortsätta eller inte spelar nog ingen större roll. Fint vilken som, jag hade nog fortsatt tror jag...
Sol30:
Den blev jättefin! Ska oxå göra en sverige Lo från fotbollsvm snart! Om prickarna ska fortsätta eller inte spelar nog ingen större roll. Fint vilken som, jag hade nog fortsatt tror jag...
Mitzy:
Va ju oxå tvungen att kika på korten å kan bara hålla med, jättefina!!!
Sol30:
Känner igen det där, har tre katter själv. Jag målade på en t-shirt åt en kopis en gång och då tyckte en av kissarna att det skulle va fint om den gick i färgen och gjorde lite tassavtryck på tröjan... Jättevackert. Då skulle man kunna döda dem! Hoppas det inte blev allt för illa iallafall....
Vart hittar man alla utmaningar?
Halloj på er!
Jag läste lite tidigare inlägg och det gällde maskiner, cuttlebug? tillexempel. Vad är det, vad gör den o.s.v... Va ju lite dyrt för min del att köpa såna saker så man kanske får börja spara ihop till en om det är nåt bra.... Men då måste jag ju vet vad det är först hehe...
claudia 79:
Jättefina Lo:s! Gillade guld lock skarpt! Sååå fin!
Skumpis:
Vad menas med BOM? Jag är lite efter...
Ok, misstänkte nästan det men va tvungen att fråga.... Tack fnyz!
Halloj!
Jag undrar om det är nån som kan ge bra tips på album? Måste ha ett till 12x12 och undrar vilken sort som är bäst? Vad har ni?
Halloj!
Är det nån som kan ge bra tips på vart man kan hitta roliga påskbrev och skriva ut hemma? Vi åker på skidsemester imorgon och det vore bra med lite sysselsättning till grabbarna!
Ska ta massa massa massa kort och scrappa sen
Äntligenblev det en lugn kväll igår och jag hann med en iallafall. Lite påskinspirerad när det gäller färgerna... Kika gärna och lämna ris el ros!!
Tänkte jag jag oxå skulle önska alla en glad påsk! Ät mycket godis!! Nu får man ju det
Jen82: Jättefina LO:s!
Vilket scrapläge man har, barnen sover och sambon är på fest. Men det hjälper ju inte när man suttit och nickat i soffan sen åtta...
Nog lika bra att gå å lägga sig... Måste va all påskmat
Å vilket snyggt papper!! Hade passat perfekt till den LO:n jag suttit med ikväll ju!
Ja ja, får väl göra en till med det pappret sen! Gonatt!
Tjej 83: Fina kort!!
Bitte och Venezuela: Jättefina LO:s båda två!!!
Jag försökte få ihop en snabbt nu på fm innan lillgrabben skulle vakna. Är den första jag gjort på typ en timme. Jag brukar va rätt långsam av mig
å nu känns den nästan bara slarvig... Blev inte så nöjd.... Ja ja, ris o ros om ni vill!!
Vad va det för tävling? Jag är inte med riktigt...
Å, nu har tydligen min dator crashat där hemma
Sambon ringde... Hur ska man nu ghänga med i allt? Grrr jag blir så sur... Får väl smygsurfa på jobbet mer då
men visst blir man "handikappad?!?!"
Skulle bara kika in å säga trevlig helg på er allihop. Min dator har ju lagt av så nu får man snällt vänta till måndan innan man kan snoka runt hos allihop!
ha det gott!
Tjej 83:
Vad är det för tävling du är med i? Så man kan se hur det gick!