Förr oss som är fast i Scrapträsket
Me too... ![]()
![]()
Me too... ![]()
![]()
kanske snart: De flesta (tror jag) hittar väl scrappandet när de funderar på hur de ska göra med Första året album till sitt barn. Det är nog därför som det är så mycket mammor. Men som Annika säger gör en BOM, det kanske du inte har tid till sen! Det sägs ju att göra en BOM är det minst själviska du kan göra; tänk på dom som får den sen och som får lära känna dig genom ett fantastiskt, scrappat album som du har gjort! Go girl!! Det är klart att du inte ska sluta!!
Jag har kollat på massa grejs i USA idag och jag vet inte om det har varit/är/kommer att bli trendigt med filt???!!! Jag tycker INTE om filt, det känns läskigt att ta på! ![]()
... och jag VILL ju så hemskt gärna vara trendig!!
Jag tror alla bara väntar på att det nya ska komma in...
MamaKajsa: Klart det finns plats för dig! Välkommen!
BV: Va??! Fanns inte Ellos-katalogstilen med som ett alternativ?
Jag har inte heller tröttnat på BG!! Var inte heller så impad av dem då jag började, men tycker bara mer och mer om dem. Blush serien tycker jag är fantastisk!! Eller så beror det på att jag letat papper till bebisfotona så länge och så kom Blush.. De passar perfekt till Smulans små bebisrosa kinder! ![]()
![]()
Marajjah: Jag och BV hade en seeen diskussion om Ali Edwards! Jag tyckte att AE:s stil var lika upphetsande som en Elloskatalog... blanka, fina, perfekta sidor, men inget som jag "går igång" på. Det är därifrån det kommer!
Däremot, BV, tycker inte jag att din stil är á lá Ellos!! Den är däremot mycket upphetsande
C. Va trooooruu??
Däremot har jag, snipp, snipp, klipp, klipp, förvandlats till en grå tant och inte den fräsiga brud jag trodde jag var hos frissan idag!! ![]()