Förr oss som är fast i Scrapträsket
Den är död!![]()
Den är död!![]()
Nu ramlar snart mitt finger av SÅ mycket har jag skurit! Ont! Men som sagt det blir bra.. det är väl egntligen inte scrap att göra insynsskydd, men det kanske kan passera som altered?
Venezuela: Ska du på da träff?
Tack hörrni!
Nä, nån massproduktion lär det inte bli... kanske kan sälja idén till QK så att de får göra en ännu större stansmojäng!
Venezuela: Den är verkligen läcker!
Annika: Mycket möjligt att det är min LO på SWE... måste kolla!
Jo visst är det min frukttjuv!! Tack!
Ni är för gulliga!!
Gör/skickar ni Alla
dag kort??
BV: Aha!! Det måste jag spana in!! Jag älskar morötter
Undrar mest eftersom det var så mycket grejs i tidningen... kort och hjärtformade kärleksböcker osv osv..
Tackar och bockar!! ![]()
Kan huvet explodera av snor??!
Har varit småförkyld i en vecka och inte f-n går det över.. känner mig för frisk för att vara hemma, men undrar om jag orkar med en hel arbetsdag imorron.. Tung i huvet, tryck i bihålorna, hostig... uuuu vad det är synd om lilla mig..
Nu sitter jag här och hänger fast jag egentligen vill scrappa! Bara jag sticker in nosen här får jag inspiration så jag håller på att ramla av stolen + tips om roligheter av alla de slag!! Jag kanske skulle ta och skapa ett litet kort á lá extravaganza, istället för att sitta här och morra!
Måste man scanna in sina LOs för att det ska bli bra?? Ni som kan både scanna och fota; hur stor blir skillnaden egentligen?? När jag kollar mina på SWE och jämför med tex Marias från v. 5 så är ju kvalitén på min verkligen skitdålig!!
...och på frukttjuven kan man inte läsa journalingen och så var det det som var temat... knasigt!