• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

KyssGenerad Tackar för alla söta komentarer!!!
    Å kollektivt grattis till blogg, å scrappiz publiceringar
  • MAMMSY
    älvanpurjo skrev 2007-02-19 18:10:20 följande:
    nu får in hjälpa mig fann ett papperp  åtradera osm jag budat på.. med döskallar....vill hitta flera..hårdrockare osm jag är ås blev jag ås kär.... så finner in ås säg till
    Va vill oxå se, har du nån länk till auktionen
  • MAMMSY

Tror att det pappret kan vara från Creative Imaginations.. Ska kolla lite.. hmn vänta ett tag..

• MAMMSY
    2xA skrev 2007-02-22 16:14:24 följande:
    Vet att många av er har SWIRLS på era LO:n, men jag minns inte vilka...Skulle behöva lite inspiration eftersom jag tänkte tillverka lite egna swirls.Så hojta gärna till om ni har swirlchipboards i ert galleri så får jag "glutta" lite Vecka 36+5 - BF 17 mars 2007
    HOJT HOJT
  • MAMMSY

Faseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ingen tidning denna gången heller, varfööör e den sen till miiiig *MutteråMorr*

• MAMMSY

Grattis till alla Publiceringar Å vad kul, tycker snart att det är dags att dom avsätter en avdelning i tidningen för oss träsk troll
    Åhhh jag har inte hunnit skicka in nått till tidnin´gen än.. Får nog skärpa mig tror jag å scrappa ihop nått snyggt när jag ska hem till Skumpis på Söndag å Scrappa Tjohooooooo

• MAMMSY
    MamaKajsa skrev 2007-02-22 21:41:37 följande:
    Vem har en LO där OTH papper använts att visa upp????? Snälla.....

Här har jag skrivit ut journalingen på OH Papper

Du å Jag PAPPA.jpg

• MAMMSY
    Tjej 83 skrev 2007-02-22 21:54:07 följande:
    visst kan man klippa till ett mönstrat papper tunnare typen o klistra fast lätt på ett A4 o skriva ut texten på?. eller blir de för tjockt för skrivaren?
    Funkar hur bra som helst!
  • MAMMSY
    SandraK skrev 2007-02-22 21:32:12 följande:
    Jag har lagt upp en LO som jag gjorde efter Helenes skiss för mars-numret, och eftersom jag är helt säker på att den inte skulle publiceras så finns den nu på min blogg istället för nyfikna... smamirakel.blogg.se
    Underbar!!! Tycker inte du ska sätta nått mer på den, den känns väldigt välbalanserad å det är snyggt när det får vara lite tom rum Det gör att hela layouten _andas_
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket