• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Skumpis skrev 2007-03-01 19:54:02 följande:
    CoK - Jag kan filma
    Cia o krabaten skrev 2007-03-01 19:55:30 följande:
    Skumpis: Perfekt! Då väntar videoinstruktioner åt alla i träsket på slndag kväll då Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    *Räcker ut tungan åt er elaka små träsktroll *
  • MAMMSY
    Skumpis skrev 2007-03-03 09:20:14 följande:
    God morgon!Fick en fråga från en kompis var jag köpt min papperssax. Det är en sådan där gul sax som jag tror heter Cuttle Bee eller nåt sådant. Vet någon var den finns att köpa???
    Tror InkyWings har den hemma
  • MAMMSY
    Cia o krabaten skrev 2007-03-03 16:46:06 följande:
    HEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!*Hoppar upp och ner och sjunger*jag har köpt en Craft Robo, jag har köpt en Craft Robo, jag har köpt en Craft Robo, jag har köpt en Craft Robo, jag har köpt en Craft Robo, jag har köpt en Craft Robo, jag har köpt en Craft Robo,  jag har köpt en Craft Robo, jag har köpt en Craft Robo!!!!! Men det verkar den absolut vara värd!!! Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag blir avundsjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!!!!!!!!!!!!!!
    Har du vunnit på Lotto eller
  • MAMMSY
    Camasunary skrev 2007-03-04 14:42:30 följande:
    Är alla scrappare ordningssamma? Är det en egenskap som pysslare har kanske??? Nej, du Skumpis!! Alla scrappare är definitivt INTE ordningssamma!! Eller så är jag undantaget som bekräftar regeln!!
    Hmn.. Börjar undra om Skumpis lider av alzheimers light.. Det e ju bara nån vecka sen vi scrappade ihop, å jag e deffenitivt inte ordningsam (som du vet Skumpis ) av mig, slutar alltid med att jag tar upp 90% av bordsytan å mina grejjer ligger utspridda överallt

Asrta1 Hoppas du mår bättre snart, livet e inte alltid kul, å det är tur att småkottarna finns för ibland undrar man hur man skulle orka annars. Styrkekramar till dig 0== ==0
  • MAMMSY

Var det på korthuset man kunde göra egna småkort Eller var det nån annan stanns? Vet att det skrevs om det för ett tag sen, nån som kommer ihåg

*håller för öronen å blundar inför alla inköp *

• MAMMSY
    annika5064 skrev 2007-03-04 19:43:57 följande:
    12 mars öppnar DianaJ här i tråden ny webbutik, Scrap it. Där är jag designteamsmedlem! Finns det ngn mer medlem härinne? 
    Jaaaa det kan man ju undraOskyldig

tack Fnyz eftersom jag inte har PS så får jag ta den vägen istället
    Skumpis: Jag tycker om dig oxå
  • MAMMSY
    Marajjah skrev 2007-03-04 20:57:36 följande:
    annika5064 skrev 2007-03-04 20:55:13 följande: Marajjah skrev 2007-03-04 20:43:23 följande: Grattis annika till dt-platsen. vem mer är det som är dt där då? Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610 Cia o krabaten skrev 2007-03-04 20:52:51 följande: Mammsy och annika: Ni nästlar er in överallt ni Grattis från mig med!Vene: Håller med om att papperet är svårt...Du lyckas bra, om jag skulle göra ngt skulle jag kanske ha ett något större foto för att väga upp mot papperet... Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets lågaTack ska ni ha! Ja, visst är vi ena riktiga "nästlare"! annika5064.blogg.se/hur gör ni bara.? jag är inte dt ngnstans å kommer väl aldrig att bli heller. *deppar* Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Va!!! Jag säger som Annika du e ju bara sååå duktig!!!!!
    Det finns väl några ställen nu som söker Dt eller har jag fel, kolla under tävlingar på scrappiz, vem som helst skulle ju bli jätteglad över att ha med dig i sitt team
  • MAMMSY

Tackar för alla grattis.-)

Jättefin LO Venuzela, men jag tycker nog som Cia sa att fotot hade kommit mer i sin rätt om det hade vart en aningen större Det pappret e jättefint till, jag tycker oxå dom e svårscrappade
    Väntar iofsig på mina Scarletts letter som jag beställt, oxå BG å sååå snyggaRäcka ut tungan

• MAMMSY
    Coursell skrev 2007-03-04 21:17:55 följande:
    Jag har en Lo jag håller på med men tycker den blir för "hård" och "kantig". Några enkla, snabba tips på hur man gör en Lo lite mjukare utseendemässigt?
    Cirklar att klippa det mönstrade pappret i en stor cirkel å sätta korten på det mjukar upp å precis som sol skriver swirvlar eller om det passar in på temat floss som snirklar med blommor, eller försök med lite skojiga dekorationer som band, öljetter eller liknande
  • MAMMSY
    Mizty skrev 2007-03-04 22:02:18 följande:
    Grattis Annika & Mammsy till DT-uppdragen Venezuela - Vrålsnygg som vanligt!!! Du ville ha tips på en bra fotoskrivare... Säger bara Canon Pixma MP800!!! Pixma är marknadens absolut bästa fotoskrivare Vi säljer massor av dom på jobbet. Du har 2 svarta patroner för extra djup i bilderna, singel ink (separata patroner) Du byter endast den färgen som är slut. Annars är det ju så att blå tar slut & då får du byta hela patronen fast det finns rött & gult kvar... Scanner, kopiator, printa på cd/dvd-skivor, göra foton av negativ & diabilder m.m m.m.... Astra & Kanskesnart - Hoppas att ni mår bättre snart igen!!! Kramizar i massor Caroline, stolt mamma till Phenom!

VillHaVillHaVillHaVillHaVillHaHemlisPenga mun

NyfikenÖrn skrev 2007-03-04 22:05:53 följande:
    STORT grattis till MAMMSY och Annika!!! Var har ni blivit DT:are någonstans??
    På scrap It en ny web butik som DianaJ här i träsket öppnar inom kort, hon kommer att försöka ta in ett litet annat sortiment än vad de andra shopparna har, så det känns jättekul, fast jag höll på att dö när jag såg vilka mina Dt kolleger var !!!!!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket