Inlägg från: kanskesnart |Visa alla inlägg
  • kanskesnart

Förr oss som är fast i Scrapträsket

claudia79 skrev 2007-03-19 20:15:59 följande:
    kanskesnart skrev 2007-03-19 17:02:43 följande: Hahaha, hon blir väl totalt bombad med mail från diverse "träskare" idag stackaren (fortsätter skylla allt på Claudia)   Gör ni det!! Det har inte slagit er att jag kanske har ekonomiska intressen i denna nätaffär haha....Nä jag skojar verkligen bara! Men jag är så förvånad för jag ramlade på den av en slump, och har ingen aning om vem som ligger bakom!?Ps. hälsa din snubbe att min man är glad om han för nudlar till soppan & kryddpåsen
     Så med andra ord borde han känna sig j*igt lyckligt lottad som får nåt att tugga på överhuvudtagetRäcka ut tungan De ska ja hälsa!
  • kanskesnart

Cia och Bark: Jättefina!!

Mizty: Åh, vilken rolig present! Hoppas du beställde för mycke pengar nu Oskyldig. Här får man minsann ingenting! Bara gnäll gnäll gnäll  Hoppas inget han ta slut som du ville ha!

• kanskesnart

Claudia79: Ja preciiiis,så tycker jag me man kan se på det, önskar bara att han kunde göra detsamma! Han gick här muttrade förut, tror det var nåt om behov av psykoterapi mot shoppingberoende (hörde inte så noga, höll på att planera mina ullaredsinköp just dåPenga mun) men det var nog inte mig han syftade på ändå  

Jösses va mycke snyggt ni visar upp hela tiden.Både LO.s och kort! Bara  från mig.

Gonatt!!

• kanskesnart

SandraK: Vilka underbara kort!! Önskar jag kunde det där med stämplar också, det blir ju så himla fint.

En liten fråga.. Är den någon som varit i Ullared på sista tiden och vet om dom fått in något scraprelaterat där???? Ska åka en sväng på Fredag. Vet att sist jag var där, i höstas, så hade dom något kit med lite scrapsaker, men tyckte inte det såg så lockande ut.

• kanskesnart
    Tjejtrazan skrev 2007-03-20 13:08:56 följande:
    kanskesnart skrev 2007-03-20 12:20:23 följande: SandraK: Vilka underbara kort!! Önskar jag kunde det där med stämplar också, det blir ju så himla fint. En liten fråga.. Är den någon som varit i Ullared på sista tiden och vet om dom fått in något scraprelaterat där???? Ska åka en sväng på Fredag. Vet att sist jag var där, i höstas, så hade dom något kit med lite scrapsaker, men tyckte inte det såg så lockande ut. Oj Ullared...har du förberett sambon på att det kan bli som i claudias exempel med nudlarna...Skämt å sido, vad roligt!!! Har hört att deras fotofix är bra och billig men dom där färdiga kiten är nog inget för en veteran som du
    Hihi.. Jajemän, delikata nudlar är snart ett minne blott (veteran!? Jo ja tackar :-P)

kikkan: Ok, tack för tipsen, ska hålla ögonen öppna

Jag kan knappt tro mina ögon!! Beställde ju från Stellas (efter Claudias nya heta tips) igår. Strulade en del först så fick nog inte iväg ordern förens rätt sent på eftermiddagen. Och idag kom paketet med posten! Tala om superservice! Detsutom hade hon skickat med lite extra paket med bling, blommor och band som "plåster på såren" för att ordern strulade igårKyss
  • kanskesnart

Ja det var verkigen en kanonbutik! Tack Claudia79!!
    Beställde ett shimmerkit från MM. Är det någon annan som har det? Funderar på vad man ska fästa det med? Funkar det att stryka på lim på det man vill blinga först?

• kanskesnart

Claudia: Nononono det där hörde jag INTEPenga mun Det var cityscape kitet jag köpte med Ska testa mig fram lite sen, tack för tipsen! (& förresten, vem bryr sig om sambon )

• kanskesnart

... Ska man hälla glittret över det som ska blingas eller  hälla ut det först och "doppa" i det istället???

• kanskesnart

Sol30: Jag tyckte den var jättefin som den var. Tycker ofta det ser "renare" och snyggt ut om dt är lite tomrum på vissa ställen, men det är ju en smaksak helt enkelt.

Claudia: Görsnygg! Som vanligt. Jättesöta blommor.. Förstår inte var ni får alla roliga idèer ifrån! Jag provade shimmerkitet lite förut (gjorde faktiskt precis som du beskrev nyss) och det blir ju så glittrigt & fint! Att jag inte upptäckt det förut (Ska sova med flaskorna under kudden inatt ) men jag funderar på om det verkligen sitter fast ordentligt sen??? Blingade några siffror som ska sitta på ett födelsedagskort och varje gång jag rör dom så flyger det av lite glitter, så det känns lite som att allt glitter kommer att ramla av och sitta kvar i kuvertet istället för på kortet senFundersam              

• kanskesnart
    claudia79 skrev 2007-03-20 22:54:04 följande:
    kanskesnart skrev 2007-03-20 22:29:56 följande: Sol30: Jag tyckte den var jättefin som den var. Tycker ofta det ser "renare" och snyggt ut om dt är lite tomrum på vissa ställen, men det är ju en smaksak helt enkelt.Claudia: Görsnygg! Som vanligt. Jättesöta blommor.. Förstår inte var ni får alla roliga idèer ifrån! Jag provade shimmerkitet lite förut (gjorde faktiskt precis som du beskrev nyss) och det blir ju så glittrigt & fint! Att jag inte upptäckt det förut (Ska sova med flaskorna under kudden inatt) men jag funderar på om det verkligen sitter fast ordentligt sen??? Blingade några siffror som ska sitta på ett födelsedagskort och varje gång jag rör dom så flyger det av lite glitter, så det känns lite som att allt glitter kommer att ramla av och sitta kvar i kuvertet istället för på kortet sen               TackVa kul att du blev nöjd med ditt glitter! Jag tänkte också i början att det kanske skulle trilla av för mycket, men det gör faktiskt inte det, även om det fäller lite hela tiden. Däremot om man har ett DÅLIGT lim trillar det  loss, men då lär du se det
    Oki, va bra då vet jag det Tack!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket