Förr oss som är fast i Scrapträsket
Jag lägger nog runt 500-1000 kr/månad på scrapgrejer. Tycker det är lite mycke med tanke på att jag bara gör kanske ett par LO:s i månaden just nu, men handlandet är ju lite av tjusningen med det här också. För mig är det halva nöjet att sitta och sortera bland alla fina papper och dekos.
DianaJ skrev 2007-03-21 13:52:03 följande:
Märker att många har små kommentarer om era sambos, tur att de inte vet, att de tycker ni lägger för mycekt pengar på det här osv. Men lägger inte era sambos också pengar på något som bara är för dem? Någon särskild hobby eller så? Nya teknikprylar, bilar osv?Min man har inga synpunkter alls på hur mycket jag köper scrapbookprodukter för och jag gnäller inte på honom :) Och hans intressen kostar bra mycket mer än vad jag lägger på mina "futtiga" papper! ;)
Min sambo gnäller allt vissa perioder men det är inget allvarligt menat från hans sida och många av kommentarerna (som skrivs i tråden) är ju lite "överdrivna" men det förstår du säkert. I vårat fall gnäller nog jag mer på hans shoppande än tvärtom Min sambos största intresse är golf och det är en bra mycke dyrare hobby än min, iallafall om man är som honom och alltid måste ha det senaste (för tillfället har han 4 kompletta golfset i förrådet) och bara medlemsavgiften kostar ett antal tusen om året, så jag ligger definitivt i lä där.
Fling: Tror jag handlade för ca 1500 första gången och det tyckte jag räckte bra för att komma igång.