Förr oss som är fast i Scrapträsket
MAMMSY:
Så kul att du är på G igen
MAMMSY:
Så kul att du är på G igen
Jag har väl ganska nyss skaffat en blogg, meningen är att jag ska lägga ut mina LOer och annat jag scrappar där. Och även lite andra kort på mina barn osv. Men som sagt, den är ny och jag har inte hunnit att lägga ut på mycket där än, men det kommer. Så kika gärna in där med.
www.scrapparlotta.blogg.se
annika:
Ja, jag har ju blogg.se åxå, men tycker åxå att den krånglar jättemycket. Hade en annan förut, men den bara strulade så jag fixade en ny för ett tag sen. Men vad finns det för andra bra bloggsidor?
malin ulrika:
Å, jag bara älskar foam stamp. Har 5 alfabet och så endel "figurer". Japp, du använder akrylfärg. Stryk på ett litet lager och sen stämplar du. Det kan vara svårt i början att få stämplen precis där du vill ha den. Och om du ska skriva, typ en rubrik, så är det lite svårt att få bokstäverna exakt där du tänkt dig. Så en rubrik skriven med foam stamp kan bli lite snett och vint, men det gör inget tycker jag. Tvärtom. Så jag tror du kommer att trivas med dina "fommisar"
venezuela:
Wow vilken fin LO. Och så fint foto
kanskesnart:
När jag började använda foam stamps så tog jag på aldeles för mycket färg. Det blev bara kletigt och smetigt. Nu har jag lärt mig att man ska inte ta på alls mycket färg. Smeta bara på ett tunt lager med färg på stämplen. Ang. att stämpla på OH plast så har jag aldrig testat det, så det vet jag inget om. Men det låter ju som det vore lätt att stämplen gled iväg.......
Hoppas du får det att funka, för jag skulle inte klara mig utan foam stämplar
venezuela:
Tar det inte väldigt mycket av fluid chalk dynan om du använder det till foam stämplar? Skulle kunna tänka mig att det bara säger "slurp" i dynan så är den torr......eller har jag fel? Annars så vore det kul att testa åxå....
venezuela:
Ja, det var bara en liten tanke jag fick. Det är ju inte alls säkert att foam stamps suger åt sig mycket av stämpelfärgen. Jag ska testa detta åxå, lät spännande. Tack för tipset
Nähä, nu är det dags för mig att gå och lägga mig. Det var imorgon va som FL ska stängas ner ett tag? Typiskt, jag är själv hemma hela dagen (ja, lilla Tuva är ju naturligtvis hemma åxå) så jag hade tänkt att bara sitta här vid FL och vid mitt scrapparbord hela dagen imorgon......eller ja, en halvtimme innan sambon kommer hem får jag väl i ett rasande tempo snygga till det lite här hemma. Damsuga av, plocka undan lite och så......så han inte tror att jag har suttit och surfat på nätet och scrappat hela dagen.....hehe.
Min stora tjej åkte till mormor nu i eftermiddag och sover över där tills i morgon. Sen ska jag inte hämta henne förrän på kvällen imorgon. Så det blir lugnt och skönt här imorgon.......
God natt tjejer!
Jaaaa, nu funkar FL igen. Usch vilken hemsk förmiddag det har varit när inte fl har funkat. (snacka om att vara beroende....
)