Inlägg från: scrapparlotta |Visa alla inlägg
  • scrapparlotta

Förr oss som är fast i Scrapträsket

pylle:

Hehe, märks att du inte vet hur vi bor. Vi bor på landet, runt oss finns bara åkrar. Alltså vääääldigt öppet. Här blåser ALLTID. Mina kära papper skulle blåsa bort ute. Så, nej inte rätt alternativ

• scrapparlotta

Camasunary:

Ja, jag har tagit massa av foton nu dom här härliga dagarna ute. Så dom bara väntar på att få bli scrappade. Jag sitter åxå en bit in på nätterna och scrappar.......eller rättare sagt gjorde. Jag orkar inte det längre. Blir ju så in i bänkens trött på dagarna då. Ska gå och lägga mig nu, innan kunnde klockan bli halv 2 - 2. Men det funkar inte, tyvärr. Hur orkar du?

• scrapparlotta

Vad skönt att höra att det finns fler än jag som gillar att vara inne, en innemänniska. Och, precis som Jen 82, så gillar jag inte heller solen. Men tyvärr blir jag nästan idiotförklarad, speciellt av svärmor, när jag säger så och när hon kommer på mig att jag sitter inne en solig dag. "Då SKA man vara ute" säger hon och tycker jag är knäpp. Men alla är vi olika, och jag är ju ute endel åxå. Nä.....nu belv det ett liten ämne utanför scrappingen känner jag......sorry, men blev så glad att det fanns andra "innemänniskor"

• scrapparlotta

Jag fick min tidning, ska sätta mig på altanen och läsa den nu.

molnen:

Japp, en svensk tidning. Ganska ny. Heter scrapbooking m.m.
    Superbra

• scrapparlotta

Ni som har fått tidningen idag och läst den, vad tycker ni om att tidningen ska bli dubbelnummre och bara komma ut varannan månad? Jag tycker det är jättedumt. Ska man behöva vänta i två måndader på att nästa nummer ska dimpa ner i brevlådan.

• scrapparlotta

Alltså, jag är väl tröt. Dom har förklarat det där med hur det blir när man prenumerar, men jag fattar inte. Det står så här "Vi kommer att ändra utgiviningen och ge ut tidningen varannan måndad.....d.v.s. 4 dubbelnummer resten av året." Sen är det lite bla bla bla om att tidningen kommer att bli bättre pga det. Sen fortsätter dom "De som prenumerar helår/12 nummer, kommer att få 12 st tidningar (dvs fler än 12 nummer) och helårsprenumerationen kommer alltså att bli lite längre än ett år."

Så står det + lite annat med om det. Men jag fattar inte.....som sagt är väl trög. Fattar ni?

• scrapparlotta

Camasunary:

Haha, ja det stämmer nog......jag är nog både tröt(t) & trög

Man är väl lite galen åxå. Jag fick mina underbara clear stamp i går och använde nu dom för första gången. Och när jag gjorde det så slog hjärtat dubbelslag av lycka.......jag kände ett härligt rus gick genom kroppen.....det fladdrade till i magen. Är det normalt???

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket