Inlägg från: Coursell |Visa alla inlägg
  • Coursell

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tjejtrazan...jag slängde ur mig en fråga om det var något som kunde vara intressant eftersom jag vet en som funderar på att ev starta nåt sånt
    Scrap är ju stort just nu, men det kostar väl att fixa fram alla visningsex.....men...får väl se vad det blir av det

• Coursell

Inte rikstäckande, det blir för mycket jobb.
    Återkommer när jag vet mer

• Coursell

När man scrappar tändsticksaskar....hur fäster man pappret för att det ska sitta ordentligt? Och lämnar man båda eller bara ena sidan med "skrap för att tända stickan"?
    Är också sugen på att göra sånt till kommande marknader.
    Sprang in till NÖ för att få lite tips, men där fanns inget än

• Coursell

Tror ni det går bra med dubbelhäftande tejp? Har en limstift som jag ios skulle kunna prova också.

Tack NÖ för att du delar med dig av din fantasi, du är ju så duktig

• Coursell

Tjej83: Vilket papperskassealbum Oskyldig.....Det hamnade väldigt långt ner i papperskorgen SkrikandesRäcka ut tungan.
    Kul att det funkar med ditt i alla fall.

• Coursell

Söker inspiration!
    Hojta gärna till om ni har altered scrap i era gallerier och gärna ni som gjort bokmärken

• Coursell

Någon hade även gjort en tag eller liknande att sätta på vinflaska när man gav bort den. Nån som minns vem det var?

• Coursell

Så fina alster ni lagt upp

Här är det inte mycket scrappat, det är mest jobba, jobba som gäller. Kommer troligtvis att öppna hantverksbod i vår Så nu sliter jag som ett djur för att kunna gjuta och allt annat som skall göras klart....Kul, men aj aj, mina muskler

• Coursell

Nån som vet var man får tag i grosister som säljer scrapsaker föresten?

• Coursell

Ja, en dröm som ska slå in.....måste dock ha ett arbete till som jag kan få inkomst ifrån för det lär man väl inte få direkt.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket