Förr oss som är fast i Scrapträsket
www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay&topcategoryId=15600&categoryId=16473&parentCats=15600*15774*15781&storeId=2&catalogId=10103&langId=-11
Oj, vilken länk....
provar om det funkar
www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay&topcategoryId=15600&categoryId=16473&parentCats=15600*15774*15781&storeId=2&catalogId=10103&langId=-11
Oj, vilken länk....
provar om det funkar
Funkade inte
Klicka fram arbetsplats, skrivbordstillbehör. Där finns summera mappvagn, ser ut som en konstig stålställning bara. På samma sida finns tillhörande mappar.
När jag fick upp sidan så var vagnen överst och mapparna på samma sida. Sök annars på produktnamnet summera då. För mapparna hette också så. 16st för 98 om jag minns rätt.
Fin Mia!
Vad ÄR swirls? Nån som har bild att visa? ...
Godmorgon föresten
Men åhh...så fina de var
Har du "glittrat" dem själv eller köpt dem sådär? Vill ha
Tjusigt Claudia
Jag föll för upplägget på babyboom...
Det var ju smart att använde de kartongarken. Hade jag inte tänkt på...Jag har hobbylack hemma, går det att måla med det utan att kartongen böjer sig tro...har ju faktiskt en liten glitterburk. 13 år gammal
tur att den inte har utgångsdatum...
Jaa..vill ju prova med detsamma....Men min scraphysteri just nu har inte varit snäll mot ordningen här hemma....Måste faktiskt Städa
Fast om jag sätter fart, kan jag scrappa hela kvällen med gott samvete...hehe.
Scrapfun är farligt att titta in till
Man blir ju fast där då...
Jag är en smygare antar jag. Då jag bara fyller 1 månad som scrappare IDAG
, så söker jag ofta efter olika ideer och möjligheter efter hur man kan göra.
Och med barn i hemmet så blir det ofta många korta turer, utan att lämna avtryck i gb.