Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cama - Du hann visst skriva ett inlägg till. Ja, mer plats för journaling... hmmm... ja, jag har definitivt mer att skriva om än visa upp på bild

Har ni nån bild på A.C-albumen?

Fast jag är sådan som vill ha likadana album när jag väl börjat med en sort. Jag har 27 vanliga album som är likadana

• Skumpis

Mammsy - Antagligen inte men jag funderar på det
    Jag har just gjort en LO utan titel. Skickade den till tidningen Naturligtvis måste man inte ha någon titel. Likväl man inte måste ha blommor, journaling, foton eller vad som helst på

• Skumpis

Shit, vilka snygga LOs ni gör!

Bark - Ja, jag är helt övertygad om att det är enklare att scrappa tjejLOs  

Kom på att jag måste fixa med foton för jag har nästan inga hemma Det blir inte så mycket foton tagna nu när man pluggar på heltid. Inte som när man var mammaledig direkt Jag får väl fortsätta scrappa foton från den tiden

• Skumpis

Jag shoppar mellan 0-1000 kr per månad. Varierar väldigt med andra ord. Sambon säger absolut ingenting, fastän han egentligen borde eftersom vi typ har noll kronor att leva på varje månad (båda pluggar). Hans hobby, poker, kostar lite, men han vinner ganska ofta en liten slant. Bra att hans hobby kan finansiera min hobby När shoppingtarmen suger så är det bra att leva ihop med en "Det ordnar sig-typ"

• Skumpis

Bark - Ja, den är superbra! Det blir lite upphöjt när du skriver. Skriv låååååångsamt

• Skumpis

BArk - Men hjälp, vilken snygg!!! Blomman var kanon! Och vilken snygg handstil du har!!! Fasen vad duktig du är!

• Skumpis

Cia - Jösses vilken scrapSAL!!! Hon måste ju jobba med detta?!? Men helt allvarligt så är det ju lite knäppt att köpa på sig så himla mycket om man då inte är miljonär. Tänk om jag tex hade köpt alla olika färger av Primablommorna när jag gillade dem. Då hade jag nu haft 20 (?) flaskor som bara står där istället för min enda som nästan är full trots att jag använt en del. Men hon måste vara manisk i att ha ALLT!!! Fast lite avis är jag allt

• Skumpis

Konstigt att hon har sån liten plats för själva skapandet. Jag skulle haft ett STORT arbetsbord om jag hade haft en sådan yta. *nää, jag är inte bitter*

Jag är två LOs till att vara ikapp. Två tomma sidor i album nr 1.

• Skumpis

SandraK - Håller helt och fullt med. Jag har inte heller några måste-LOs eftersom jag har vanliga album också. Jag har sån prestationsångest och höga krav på mig i vanliga fall så scrappingen vill jag ska vara rolig, avslappnad och kravlös. Att jag har två LOs kvar, handlar om att det blivit luckor pga dubbelLOs och dessa luckor måste fyllas.

• Skumpis

cama - Precis, scrappingen kan skapa ångest om man inte passar sig

Camasunary skrev 2007-03-21 21:08:32 följande:
    Jag är glad att jag inte har ett sånt scraprum!! Usch vilken ångest jag skulle ha över allt som jag aldrig skulle använda!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket