Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Oj, vilka fina LOs!!!

• Skumpis

Marajjah - Wow! Wroom och Bibliotekarien var favvisarna. Jättefina verkligen!

• Skumpis

God morgon!

Idag fyller jag år. Någon som vill skicka present till mig?

Fnyz - Verkar super med sådan apparat! Inte så lita avis

Fiiina LOs ni lagt upp! Jag gjorde en galet galen LO i förrgår men den ligger inte uppe än.

Har börjat fundera på att göra en BOM trots allt. Ni som har en sådan, scrappar ni i 8*8 eller 12*12? Det känns som 8*8 borde räcka för det är sällan jag har mer än ett foto på mig från samma tillfälle. Ska jag vara ärlig så är det sällan jag har _något_ foto på mig överhuvudtaget Men med en BOM kanske det blir bättring på den fronten...

• Skumpis

Tackar

Jen - Tack för dina åsikter. Jag kan ju faktiskt göra en 8*8-LO för att kolla om jag gillar formatet. Behöver ju faktiskt inte shoppa album med en gång Räcka ut tunganPenga mun

InaFia - Gillar också akrylfärgen och tandborsten. Måste testa!!!

• Skumpis

Hihi.. gullisar

Jag fick pengar av sambon till mässan. Han tyckte det var en tråkig present men det var preciiiiis vad jag ville ha!!! SHOPPA!!! Räcka ut tunganPenga mun

• Skumpis

Fiafisen - Jag ääälskar Chatterbox läderalbum. Scrapaddicted har några kvar men jag undrar om de inte tas in längre för hon har inte så många färger kvar. Sen är priset högre nu också Men de är UNDERBARA!
  • Skumpis

NÖ - Åh, vad mycket kul att se fram emot!

• Skumpis

Cama - Tack Jag undrade över formatet och om 8*8 kanske räcker? Jag kommer sällan ha mer än _ett_ foto på en LO. Jag ska nog testa göra ett liten LO för att se hur det känns

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket