Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

venezuela skrev 2007-02-07 00:11:21 följande:
    Go kväll! Idag har jag varit på scrapkurs hos Annas Scrapbooking - lika kul som alltid, men vad lite man hinner på 3 timmar. När jag kom hem gjorde jag iaf klart LO´n jag höll på med. Jag har liftat Cheris underbara 'arg' LO, som hon la ut häromkvällen. Det är första gången jag följt ngn annans layout nästan rakt av, men den tilltalade mig i samma sekund hon la ut den. Tack Cheri! I vanlig ordning är jag useless på rubriker...
    Åh!Kul me kurs!! Och kul att få se underbart fina LO:s så här på kvällskvisten
  • claudia79

M & BV: Jaha Scrapbook Answers kanske man ska kolla upp   Memory Makers lät ju trist så som du beskrev den, BV Men vad menar du, Marajjah? Är det en bok eller??

• claudia79
    kanskesnart skrev 2007-02-07 00:26:43 följande:
    Blue Vapor skrev 2007-02-06 23:58:46 följande: kanskesnart - nejnejnej INTE limma! Du behöver bara trycka fast dem - klart! Sen kan man dra bort dem hur många ggr som helst (kanske inte tre miljoner) Du MÅSTE inte ha ett akrylblock, men de är ju oftast smidigast. Du kan köra med ett tomt cd-fodral också! Själv har jag köpt som små mini-fodral på GRANIT (vet inte vad de är till för egentligen, kanske visitkort??) för en tia styck - de funkar perfekt. ALLT blank-ytat fastnar de på, men ska du ha just det där "se igenom-iga" så måste du ju ha något genomskinligt.............. Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/Tack, du e ju en pärla!! Tror jag hajar nu Men.. Om man nu skulle köpa akrylblock till, hur stora är de då? Tänker på om man ska montera ett alfabet så måste man ju ha massa små klossar Eller e jag helt ute & cyklar??Venezuela: Görsnygg!
    hihi man får cykla hur mycket man vill Nej men är det inte så att du monterar ju inte fast dem permanent på klossen, utan du monterar EZ foam på stämpeln, sätter den på klossen, stämplar, tar loss och tar nästa bokstav..Så noga räknat blir det en kloss
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-07 00:32:45 följande:
    kanskesnart: Clearstamps ska INTE monteras på nåt vis!! De är "kladdiga" i sig och fäster på akrylblocket! Du behöver alltså inte ha en massa akrylblock utan sätter på dem och tar av dem allt eftersom!
    men se vem som har vaknat Somnade du i tv-soffan?*fniss* AHa! jag har inte fattat att de ska direkt på klossen.....
    Marajjah skrev 2007-02-07 00:34:09 följande:
    Blue Vapor skrev 2007-02-07 00:32:57 följande: JA precis Fast utan ez om du köper Clearstamps *lätt lättare lättast* Claudia - Memory Makers har en del tema-nummer som kan vara riktigt bra! Men de vanliga månadsmagasinen är rätt högtravande......... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/Mjoo, märkte det efter det senaste totala FELKÖPET. Aldrig mer en MM månadsutgåva.Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Tack för tipset
    MamaKajsa skrev 2007-02-07 00:34:57 följande:
    claudia79 skrev 2007-02-07 00:01:41 följande: MamaKajsa skrev 2007-02-06 23:41:01 följande: Claudia: ja ett kort till ska jag leta fram. så dikten ska uppåt o ett kort´vara där dikten är på ett ungefär alltså, tycker du? njae Ja tänkte nog mer att kortet ska sitta "bakom" dikten och uppåt ungefär som du gjort med det andra stora kortet, som sitter bakom blomman...eventuellt förlänga diktpappret (göra det större) utåt åt sidan till höger..Ja det är ju bara som jag tycker Ja det är bara som du tycker......men det är ju inte så himla "bara" det inte.Tack för dina synpunkte.Kanskesnart....tack till dig med.
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-07 00:40:31 följande:
    Nä... nu hade jag bölat klart!
    stackars dig!!Gråter Förlåt jag kanske rev upp något igen.....
    Blue Vapor skrev 2007-02-07 00:41:36 följande:
    Tänk.............................. lilla jag är färdig med min LO Det känns nästan rymdiskt.... Fuglesangiskt...... Christerisch liksom Totally out of space Men jag orkar nog inte scanna den ikväll..... barnet sover och scannern låter och så ska det trixas ihop och grejas..... nä, jag scannar imorrn! Är rätt himla nöjd maj self if aj mej sej söo! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Gudd gal!! Lätz zii tumårråw - pråmiz!
  • claudia79

What?!? Är klockan snart ett?! Vem kom på de tråkiga fenomenet att man måste gå och lägga sig.......jag förstår inte vem mina barn har fått sin "hej jag vägrar  avsluta dagen"-syndrom ifrånFundersam

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-07 00:49:55 följande:
    Äh, vaddå?! Du har ju haft försprång i bölandet! Du visste ju redan hur det gick BV: Snart får du byta namn på din blogg! Det börjar ju gå snabbt nu!!
    *asg*

jojo men jag grät ikväll ändå, för jag visste ju att alla andra satt & snyfta Så nu är min LO dyngblöt....nä nu börjar ja tramsa igen *nytigt*
  • claudia79

Grattis Cheri & Annika till publiceringarna Jättefina LO:s båda två!!

• claudia79

Fnyz: kära du, hade du en lista över "måste-ha" distresserna??SKulle du kunna pm:a mig den? Glad  Hittade ett erbjudande på  distress refiller.....Vet du (eller nån annan ) om det är såna distress ink flaskor jag skulle vilja ha? Såna man anvädner till stämpelmålning tex?

• claudia79
    SandraK skrev 2007-02-07 22:05:03 följande:
    claudia79: det är i alla fall sådana refiller jag använder!
    Toppen! Tack, va glad jag blir då Ska bara se när Fnyz loggar på...sen blir det beställningPenga munSkrattande
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket