Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

kanskesnart skrev 2007-02-12 00:02:24 följande:
    Var det papp och scrapp som hade fått in ny BG papprena? (eller var det bara något som var på "G"?). Ursäkta mitt dåliga minne, har läst ikapp så många sidor att man blir helt sinnesförvirradVenezuela: Jättefin!!
    Det står under rubriken "På G".....jag vet inte riktigt vad det innebär om jag ska vara ärlig
  • claudia79

Mizty: Vilken läcker LO!! Jag gillar när man gör omm sig själv ibland...Det blir ett annorlunda stuk på dem

Mammsy: Åh...vilken FIN LO på SWE! Gissar att sambon din fick en tår i ögonvrån när han såg den - det fick jag nästan

Emmixen: Kan du inte lägga in en bild på ditt Valentine-kort här  i tråden då så vi får se det ändå??

*Whodiladi, whodiladi, hoppsan en sån dag* Trallar glatt för att jag äntligen ska få prova FLOCK!!

• claudia79
    MAMMSY skrev 2007-02-12 11:10:07 följande:
    claudia79 skrev 2007-02-12 11:04:25 följande: Mizty: Vilken läcker LO!! Jag gillar när man gör omm sig själv ibland...Det blir ett annorlunda stuk på demMammsy: Åh...vilken FIN LO på SWE! Gissar att sambon din fick en tår i ögonvrån när han såg den - det fick jag nästanEmmixen: Kan du inte lägga in en bild på ditt Valentine-kort här  i tråden då så vi får se det ändå??*Whodiladi, whodiladi, hoppsan en sån dag* Trallar glatt för att jag äntligen ska få prova FLOCK!! Tack HiHi ja faktist lite Eller iallafall när han läste texten *haha nu skulle han bli vansinnig om han visste att jag skrev det här*
  • claudia79
    Fnyz skrev 2007-02-12 12:25:02 följande:
    jättefina alla hjärtansdag kort tjejer!!!
    Tack
    Cia o krabaten skrev 2007-02-12 13:54:40 följande:
    Å vad jobbigt det är att scrappa så här långsamt!!! Sitter och knåpar med en som jag vill skicka in till tidningen, men det tar ju eviga tider att välja fram och tillbaka hela tiden.Och inte klistra fast det ganska snabbt!!!Hur IDS ni långsamma scrappare?Jag har ju tröttnat på denna för länge sen nu
    Åh jag håller med dig...går det för segt, börjar jag fundera på om scrapping verkligen var min grej Men jag har börjat prova göra som Sol skrev att ha flera på G samtidigt och då känns det som att det inte gör så mycket om man råkar fastna lite på en...
    Sol30 skrev 2007-02-12 13:57:20 följande:
    Cia o krabaten: För mig är knepet att hålla på med flera samtidigt! Då kan man fortsätta med nån annan medan man väntar på nytt papper, torkning eller vad det nu kan vara!
    Du bloggröstar i min blogg.. Det är ett bra tips tycker jag det där med flera projekt samtidigt..

Hmm men jag har funderat på en sak...HUR i hela friden kan det komma sig att det är sant det som står i TS; att scrapping är verkligen Beroendeframkallande!!FörvånadFundersamGlad Det är ju underbart att det är det, men vad egentligen är det som gör att det blir så...??Har ni  nån idé om det?
  • claudia79

Venzuela: Superfin LO! Snacka om känsla i den

• claudia79

Föresten kan passa på att fråga....Om ni ska scraplifta i en tävling tex, tycker ni då det är roligare att lifta en LO med mycket dekos och papper på eller en mer stilren eller har det inte med saken att göra???

• claudia79

Mizty: Är Hydrangea Petals Burgundy för röda? Annars kanske de passar?

• claudia79

Loppan: Men du jobbar väl på dagarna ? Jag gör inte det just nu, om man då inte räknar att vara hemma som ett jobb..*funderar* Men ikväll måste jag lägga mig tidigare, för maken jobbar morgon i morrn, så då blir det ingen sovmorgon för min del, som det vart idag!

Men jag har allmänt såååå svårt att gå och lägga mig!! Det är svårt att välja att avsluta sin egentid, lixom, känner jag

• claudia79

Marajjah: Den var jättesöt! Och vad tiden gått fort! Stora killen ju

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket