Inlägg från: Lingonflickan |Visa alla inlägg
  • Lingonflickan

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Melle85: Kanonfin LO. Säger som övriga, det går inte att se att du är nybörjare.
  • Lingonflickan
    Sol30: Tänker spontant fotomattor, det skulle bli jättebra med fotomattor. Panduro bl. a har sånt fint papper med vattendroppar, tror det skulle bli läckert bakom fotona.

Venezuela: Aha! måste ha *dereglar*

Astra: Finns inte så mycket att säga, den var bara sååå fin!
  • Lingonflickan

Klagade för några sidor sen om att jag inte kunde hitta bra bling bling. Hittade jättefina strassliknande stenar igår och jag lovar att tröjan är lika fin utan dem

• Lingonflickan
    Edma: Tuckte jättemycket om tokunge. Roligt tema, påassligt fotat, snygg journaling mm. Pappa och jag skulle jag nog göra nåt med kanten på cs:en. Chalka eller mer journaling.

Sol 30: Kul med papperscirklarna men LO:n  känns lite tom. Precis som jag sa till Edma så skulle  det bli snyggt med chalk eller journaling i kanten.

Astra1: Vilken underbar LO. Vilken färg! Håller med övriga att de utklippta blommorna och det tomma hörnet var kanon. Sen vill jag tillägga att du har en fin handstil och att doodlingen är assnygg! Hade jag kunnat doodla bättre kanske jag liftata den för jag har oxå problem med fyrkantighet.

Ankiz: Den var ju super. Älskar pappren, färgerna... för att inte tala om hur snyggt det blev med mulberry-pappret!
  • Lingonflickan
    Sol 30: Tror faktiskt det vore snyggt med klassiska brända kanter och då tycker jag chestnut roan skulle passa. Dra gärna in det lite oregelbundet, alltså lite mer på en del partier.
  • Lingonflickan

Läser ikapp senare. Tänkte bara tala om att jag lagt enny LO igalleriet, inspirerad av pyret, samt skokartongen med skor under altered. Måste rusa igen. Tittar in sen

• Lingonflickan

Blä! SkrikandesHär sitter jag och hänger framför datorn. Vil och vill inte scrappa. Har inte scrapblock direkt men har totalt tappat mitt scrapförtroende. Inget jag gör bli bra, jag producerar bara en massa skräp istället för scrap.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket