Inlägg från: Lingonflickan |Visa alla inlägg
  • Lingonflickan

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Mitzy: Wow, jag älskar BOOM, färgerna är underbara, kombinationen kanon och bilderna härliga - snyggt med fotomattorna - häftiga blommor och snyggt doodlat. På Mor & Son känner jag att jag skulle vilja ha nåt i kanterna som ramar in. Sy, doodling eller floss eller nåt.

Tjej 83: Superläcker!

Fnyz: Snyggt som vanligt, men jag har en fundering (om jag törs). Var lite svårt att läsa beauty, fast det är kanske bara fotot?

Åh sen är jag så glad! Jag ska köpa en revolution! Räcka ut tunganJa, fyller år i krokarna och har önskat bara presentkort i en butik och så ska jag köpa revolution. Ja, i tankarna är den redan min *S*Skrattande
    Ha en fortsatt trevlig dag!
  • Lingonflickan
    Bark: gillar enkla kort.

Hihi: kan knappt scrappa alls utan tänker bara på vad jag kan göra sen, när jag har min revolution
  • Lingonflickan
    Puman78: (kul å se dig förresten) om du väljer ett postbound-album kan du scrappa fritt och placera dem i ordning senare. Började med sonens första år men sen kan man inte sluta så det brukar nog fortsätta därefter. Man ser bara mer och mer helt enkelt.
  • Lingonflickan
    skumpis: kolla in deras garage sale, *oooops vad mycket det blev när de kostar så lite* Oskyldig
  • Lingonflickan
    Skumpis skrev 2007-04-02 21:37:30 följande:
    Hur hittar man det då? Det är första gången idag jag kollar på den sidan
    i menyn står garage sale
  • Lingonflickan
    skumpis: Har inte så bra koll jag heller men papper och annat för 0.30  tycker jag är helt OK
  • Lingonflickan
    Jen82: Har Sony Alfa 100, ligger mellan 7-8000 och har 10mpix. Jättebra kamera med underbar systemkamerakänsla. Är fototokig så jag har höga krav.
  • Lingonflickan

Värmefön? Är det billigaste alternativet? Vet att det diskuterats tidigare. Tänkte pröva embossing men vet inte det där värmefön, värmepistol? Har köpt embossingpenna. Är det samma funktion som stämpeldyna?

• Lingonflickan
    Coursell skrev 2007-04-03 21:49:10 följande:
    Mamma i småland: Billigaste alternativet att prova med är brödrosten Den kör jag med än så länge. Går jättebra bara man är lite försiktig så inte pappret böjer sig. Jag har en dubbel, under Lo Samantha, min enda hittills
    Hur då? Sätter man på den på visst läge och håller över?
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket