• Mizty

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Usch jag har sådan scrapblock... Blir ingenting Skrikandes Har däremot blivit en väldans massa kort i helgen! Det är det enda jag har inspiration till. Ja, ja det släpper väl förr eller senare Glad

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty
    Mystjejen skrev 2007-03-18 15:37:30 följande:
    Hej!Har tillbringat helgen i stugan, såå skönt...Och fotat skiiitmycket, pappa har nämligen köpt en Canon 400d!!!Och jag blev kär, så nu ska jag få en jag med...Har lagt in en ny i min blogg...www.frusigoldson.blogspot.comHar snabbläst lite av helgens skriverier och ni har gjort MYCKET fina LO:s!
    Oxå jättefin!!!
  • Mizty
    Claudia - Tack  Flört Nu har jag ju beställt därifrån Penga mun Swirlar i chipp har dom ju oxå Skrattande Som jag har letat!!!!

Kanskesnart - Det lät ju tråkigt med USA... Inte det minsta avis, så det så Flört
  • Mizty

Tack alla för era kommentarer om mina kort KyssSkrattande

• Mizty
    kanskesnart skrev 2007-03-19 14:09:26 följande:
    SandraK: Jättegullig LO!  Kunde ju naturligtvis inte hålla mig ifrån en beställning på Stellas (Claudia79: Sambon hälsar och "tackar" för ditt lilla tips, som innebär att han får äta nudlar till middag även denna månad )... Men jag får inget aktiveringsmail när jag registrerat mig! Panik! Det går inte och göra om det heller eftersom min e-mail adress tydligen redan registrerats där. Kan ju inte skicka iväg beställningen förens jag lyckats logga in. Vad ska jag göra? Har det funkat för er andra (vet bara Mizty) som beställt där??
    Jag får det inte heller till att fungera Tänk om det jag vill ha tar slut nu!!! Paniken växer...
  • Mizty
    kanskesnart skrev 2007-03-19 16:54:01 följande:
    Mizty skrev 2007-03-19 16:51:58 följande: kanskesnart skrev 2007-03-19 14:09:26 följande: SandraK: Jättegullig LO!  Kunde ju naturligtvis inte hålla mig ifrån en beställning på Stellas (Claudia79: Sambon hälsar och "tackar" för ditt lilla tips, som innebär att han får äta nudlar till middag även denna månad )... Men jag får inget aktiveringsmail när jag registrerat mig! Panik! Det går inte och göra om det heller eftersom min e-mail adress tydligen redan registrerats där. Kan ju inte skicka iväg beställningen förens jag lyckats logga in. Vad ska jag göra? Har det funkat för er andra (vet bara Mizty) som beställt där?? Jag får det inte heller till att fungera Tänk om det jag vill ha tar slut nu!!! Paniken växer... Caroline, stolt mamma till Phenom!Jag mailade henne och fick svar supersnabbt. Det var nåt krångel med den automatiska aktiveringen. Men jag tror hon tagit bort den helt och hållet nu så prova igen om du inte redan gjort det. Det funkade för mig nu iallafall!
    Hahaha mailade precis oxå Hoppas det fungerar snart då!
  • Mizty
    Kanskesnart - Nu har jag beställt Penga mun Ska få det jag beställde av min sambo i födelsedagspresent Skrattande Blir väl några dagar försent men vad gör det, när det är scrapsaker!!!

Claudia - Ja, det var verkligen en toppenaffär du hittade!!! Tack
  • Mizty
    Coursell skrev 2007-03-19 13:23:49 följande:
    Sandra K: Den var jättefin. Mysigt kort Jag har lagt in en ny också Har gjort den nästan helt efter mall och i färger som jag inte är helt förtjust i...ville ju inte exprimentera bort mina favvispapper ju Risa o rosa gärna.La även upp några bilder på min minsta box.
    Jättefin LO & den lilla asken är ju sååå fin  Hur klarar du sådant pilligt Förvånad

Tjejtrazan - Tror du verkligen inte hon hade blivit glad för scrapsaker??? Det blir väl alla *förvirrad* Flört
  • Mizty
    Cia - Mååååånga superfiiiiina
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket