-
-
-
Tack för alla gulliga ord om min LO
I morgon ska jag på scrapmara... Sitter här och printar bilder för glatta livet
Tycker det är så svårt att välja storlek på bilderna redan innan! Och vad ska jag ta med mig för saker
Hua det bara snurrar i hvudet! Men det ska bli SÅ roligt
-
Kemisk reaktion!Tjej 83 skrev 2007-04-14 21:16:00 följande:luktar era bilder något när ni skriver ut dem själva?jag skrev ut några hos mammao nu när jag skulel scrappa dem så tyckte jag de lukta stark o illa o de va korten. varför är de så? -
Åh, vad roligt!! Då hinner vi prata lite mer än sistMAMMSY skrev 2007-04-14 21:42:26 följande:Då ses vi nog imorn då
-
Claudia & Blommig - Superfina nya LO´s!! Bara
till er!!
-
God Morgon!!
Sosofofie - Jättesöt LO!!!
Fnyz - Kanonfin Låda!!! Dom papprena är så snygga att ha på lådor
Har det oxå!
Venezuela - SÅ HIMLA FIN! En bild säger mer än tusen ord brukar man ju säga, men nu får jag ju säga en LO säger mer än tusen ord
Igår var jag på scrapmara på Format här i Gbg... Så roligt!! Det var roligt att träffa dig Mammsy lite mer oxå
Jag fick gjort 4½ LO, ska göra klart den sista idag. Vi hade en skissutmaning, som den eviga tvåan (jag) vann
Blev sååå glad! Fick ett jättefint pris oxå som grädde på moset!
Lägger in dom två jag blev mest nöjd med igår, dom andra ligger i mitt galleri...
Skissutmaningen.
Nä, nu kliar det i scrapfingrarna!!
Tjing...
-
Bitte - Glömde ju dig
Såååå sööööt! Kanon!!
-
Härliga färger! Jättefin LO!!SandraK skrev 2007-04-16 08:49:27 följande:Nu finns min LO jag gjorde efter SWEs skiss förra veckan på bloggen:smamirakel.blogg.se -
Mammsy - Tack! Jag tyckte att din var SÅ läcker! Underbara färger
Mysigt med Picknick, det är inte helt fel!! Kul att ses lite längre denna gången!
Tack alla för era gulliga ord om mina LO´s 
Och massor av
till alla er som lagt upp nya kanofina LO´s idag!!
-
Pyret & Matriark - Kanonfina!!!
Är det någon som vet om om någon mer än stellas har fakturabetalning?
-
Jättesnygga LO´s !!DianaJ skrev 2007-04-18 11:13:35 följande:NU finns några nya LO's uppe :)www.vardagsgladje.blogspot.com