Förr oss som är fast i Scrapträsket
Har gjort en namskylt nu, som jag ska inviga på mässan i Helsingborg den 24:e. Finns i mitt scrapgalleri. Väldigt basic, det är ju mitt alias som ska synas.
Har gjort en namskylt nu, som jag ska inviga på mässan i Helsingborg den 24:e. Finns i mitt scrapgalleri. Väldigt basic, det är ju mitt alias som ska synas.
På lördag ska jag på scrapmara på scrapbook etc (lääängtar)
Hur gör ni när ni ska i väg på träffar? Tar ni med er alla möjliga kort, papper och tillbehör (chiboards, alrylfärger, floss, foamstamps mm) eller planerar ni LOn i förväg, så ni bara tar med "pusselbitarna" till träffen?
Det som är bra med scrapmara är ju att man sitter i affären, så om man glömmer att få med sig matchande papper, så kan man ju bara köpa till sig det under maran. Verktyg får man låna på plats.
Hej alla troll!!
Har haft supermycket att göra nu. Har inte orkat kika in så mycket i tråden.. I morgon ska jag på min första scrapmara. Sedan åker jag i väg till Varberg (på SPA) och sedan åker jag til Skåne bla för att gå på mässan i Helsingborg. Men den 26:e är jag tillbaka men nya LOs i galleriet.
Kram på er!!