Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Har gjort en namskylt nu, som jag ska inviga på mässan i Helsingborg den 24:e. Finns i mitt scrapgalleri. Väldigt basic, det är ju mitt alias som ska synas.

Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Örnen76
    Johanna 79 skrev 2007-03-11 21:37:03 följande:
    Tack alla som hjälpt mig med tips på scrap. butiker i Göteborg. Ska bli kul att kolla in dom på tis. Då jag åker över landet till er i Götet Behöver blommor... Och all annan dekoration känns det som. Har brist på allt!
    Happy shopping
  • Örnen76
    MAMMSY skrev 2007-03-11 21:48:43 följande:
    Ihihiii Fick en förfrågan från en i designteamet på Lifetimemoments.com om hon fick ha med en av mina LO:s i deras nyhetsbrev Så nu ska min just crusin vara med i mars månads nyhetsbrev där.. Lite glad blev jag iallafall, särskilt när man har (å har nog en släng fortfarande) scrapblockVar bara tvungen att sprudla av mig lite
    WOW!!! Gud vad roligt!!! Grattis!!!!
  • Örnen76
    Jen 82 skrev 2007-03-11 23:13:40 följande:
    Annika och  Mammsy! Grattis! Ni är ju superduktiga så det är inte så konstigt att folk vill ha er med till höger och vänster! Vilket är erat favoritmärke på rub-ons? Tycker det finns så många snygga men jag tycker det är lite trist kvalitet på vissa, de lossnar så himla lätt till höger och vänster MEN jag anv MME bohemia idag och den gillade jag!! ++++ till dom!
    Jag har samma problem som du. Irriterande när bokstäver fastnar utan att man har gnuggat av dem!
  • Örnen76
    venezuela skrev 2007-03-12 23:31:59 följande:
    Kanskesnart: Jag kommer inte heller överens med akrylfärgen, så jag kör med mina fluidchalks istället. Det tycker jag funkar mkt bättre - blir inte lika täckande.Livat upp knappraden lite....
    Tycker att LOn är underbar!! (höll på att skriva ngt på franska, men kom på att det får jag ju inte )
  • Örnen76

På lördag ska jag på scrapmara på scrapbook etc (lääängtar)
    Hur gör ni när ni ska i väg på träffar? Tar ni med er alla möjliga kort, papper och tillbehör (chiboards, alrylfärger, floss, foamstamps mm) eller planerar ni LOn i förväg, så ni bara tar med "pusselbitarna" till träffen?
    Det som är bra med scrapmara är ju att man sitter i affären, så om man glömmer att få med sig matchande papper, så kan man ju bara köpa till sig det under maran. Verktyg får man låna på plats.

• Örnen76
    Fiafisen skrev 2007-03-13 18:38:24 följande:
    Nu va jag bara tvungen att pröva...Ja, tillomed jag klarade av det... Tackar Jen 82!
    Vilken härlig LO
  • Örnen76
    Cheri skrev 2007-03-13 20:58:31 följande:
    Jag gjorde en snabbis idag.. gillar den inte.. men behövde göra en för en artikel om embroodling.. gillar inte att tvångsscrappa men men here it is
    Gillar du den inte??!?!
    Shit alltså, jag gillar den jättemycket och hade varit supernöjd om jag någon gång skulle lyckas åstadkomma någonting liknande (typ aldrig )!!!!!
  • Örnen76
    Marajjah skrev 2007-03-13 21:46:17 följande:
    Nu har jag också en blogg.marajjahsscrapblogg.blogspot.com/Meeen, kan ngn kika in i den och säga mig om min e-mailadress syns längst upp, nästan längst till höger... Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Nope, hittar ingen e-mailadress...
  • Örnen76

Hej alla troll!!
    Har haft supermycket att göra nu. Har inte orkat kika in så mycket i tråden.. I morgon ska jag på min första scrapmara. Sedan åker jag i väg till Varberg (på SPA) och sedan åker jag til Skåne bla för att gå på mässan i Helsingborg. Men den 26:e är jag tillbaka men nya LOs i galleriet.
    Kram på er!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket