Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Förr oss som är fast i Scrapträsket

MAMMSY - okidoki Så skôj!!

Hmm... hade tänkt att vara med i fler utmaningar i CC, har massor med inspiration, men orkar inte. Min hjärna har lagt av!

• Örnen76

Frågor ang craft robo, köper man till alla mallar och bokstäver den ska skära ut i eller finns det redan inprogrammerat i maskinen? Vilka pappersstorlekar tar den?

• Örnen76
    Jen 82 skrev 2007-03-05 07:43:45 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-05 07:39:44 följande: Frågor ang craft robo, köper man till alla mallar och bokstäver den ska skära ut i eller finns det redan inprogrammerat i maskinen? Vilka pappersstorlekar tar den? Man kan skriva ut alla bokstäver man har i datorn, i vanliga fontlistan. Det följde visst med lite former men sen kan man skriva ut alla former man vill bara man sparar dom som jpeg fil. Skärpappret eller vad det nu hette som man skulle ja under var som ett a4 men det var klistrigt så man kunde anv spillbitar!
    Aha! Tack
    2xA skrev 2007-03-05 08:55:57 följande:
    Måste visa en tavla som jag gjort till barnrummet. Den är gjord utgående från en bild som finns i tapetbården. Har klippt och klistrat så det kanske kan ses som paperpiecing Vecka 38+2 - BF 17 mars 2007
    Vad söt!!!
  • Örnen76

En fråga (kanske liite OT): Hur skapar man en blogg?!

• Örnen76

Jag bor i Landvetter

Funderar på att ordna en scrapträff här om några är intresserade. Det finns en kvarterslokal här som går att hyra. Några intresserade?

• Örnen76
    MiaB72 skrev 2007-03-05 17:47:11 följande:
    NyfikenÖrn: Beroende på när det blir så är jag intresserad!! Men är så himla uppbokad ända fram till påsk födelsedagar, fjäller osv...)
    Vi behöver kanske inte bestämma än... vill kolla intresset..
  • Örnen76

Intresserade av scrapträff i kvarterslokal (med gott om plast) i Landvetter:
    NyfikenÖrn
    Seedorfs

Jo79 + kompis

• Örnen76

Intresserade av scrapträff i kvarterslokal (med gott om plast) i Landvetter:
    NyfikenÖrn
    Seedorfs

Jo79 + kompis
    MiaB27

• Örnen76
    Sosofofie skrev 2007-03-05 21:07:39 följande:
    *STOLT*Gjorde min första Lo för ca 2veckor sedan.. och nu är det en som vill lifta en av mina!Så stolt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Superroligt
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket