Förr oss som är fast i Scrapträsket
Marajjah:
Åh, vad skönt att höra. Var lite orolig att det inte var normalt
men då vet jag.....Beställ dom så fort du kan......dom är UNDERBARA!!!!
Marajjah:
Åh, vad skönt att höra. Var lite orolig att det inte var normalt
men då vet jag.....Beställ dom så fort du kan......dom är UNDERBARA!!!!
Camasunary:
Aha, du anser åxå att det var normalt.....skönt....
Jo, jag läste lite om det på scrappiz åxå, så jag fattar nog på ett ungefär. Vi betalar för 12 nummer, fast det kan dra ut på det under tex. 18 månader........har jag fattat rätt??
Camasunary:
Ja, så blir det nog. Hehe, tur att det finns smarta typer åxå som kan förklara saker och ting för oss icke-smarta typer.....
Blir ju en perfekt julklapp, ska skriva min önskelista redan nu till julen 2008......
Nehe, nu är det sängen som gäller för mig.
God natt och sov så gott!! (hoppas jag drömmer söta drömmar om mina clear stamp
)
Lördag
annika5064
Mammsy
NyfikenÖrn
Skumpis
Smurfan
Söndag
MamaKajsa
kikkan
Ni som har varit på mässan idag, hur har ni haft det? Var det en bra mässa? Jag känner mig just nu som ett barn, dan före dopparedagen.......Jag tror jag spricker av spänning och glädje, så kul ska det bli imorgon
Hoppas bara att det finns nåt kvar till mig.
Hur mycket har ni slängt ut i pengar idag (om jag får fråga, ni behöver ju inte svara). Jag har lyckats spara ihop 1000 kr, känns lite för lite för en mässa som denna.
Vet ni nån av utställarna som tog emot kort?
Jo 79:
Åh tack för den härliga beskrivningen av din dag. Ja, jag har ju 1000 kr i kontanter med mig. Men skulle det vara så att endel tar kort, så kan jag ju handla lite på det åxå......så räcker min 1000-lapp lite längre
Bra tips om en vattenflaska.....tack. Fanns det käk att köpa där annars eller? Fast som du skrev, DET vill man inte slänga ut för mycket pengar på.
Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att det snart är morgon igen
NyfikenÖrn:
Ja, sånt kan dom minsan ta betalt för. Kanske skulle plocka med sig lite frukt och så. Så kanske man klarar sig ett tag på det.
Hej!
Nu är jag tillbaka från mässan......och jisses vilken mässa. Det kändes som om jag var i paradiset
Och, precis som jag trodde, handlade jag mer än vad jag fick göra egentligen. Fy då! Men jag är så supernöjd med mina inköp. Ska lägga upp några bilder på vad jag handlat sen. Men nu måste jag in i durchen, svalka av mina fötter.......dom är lite småvarma efer en dag i skorna
SandraK:
Grattis, vad kul.
Tänkte jag skulle sitta och scrappa med mina nyinköpta grejor från mässan idag, men jag orkar inte. Jisses vad trött jag är. Får nog gå och sova istället. Så kanske jag orkar sitta där imorgon när stora tjejen är på dagis.
God natt!