Inlägg från: Tjej 83 |Visa alla inlägg
  • Tjej 83

Förr oss som är fast i Scrapträsket

ohh filtblommor är ju super fina.
    va i blomeraffär igår o såg att de hade filt fjärilar på pinnar o hai blomkrukan. tänke köpa sån.
    men lycko dej som kan göra egna.
    me köpa sån, va den dyr eller?

• Tjej 83

NÖ ska du till vsrberg imonr? ohh spa??ja ska me till varberg elelr kanske men itne spa men ja hade görna velat hihi

• Tjej 83

mizty va fina kort o så mysigt på insidan med.

alla hade fina LO.

ja har itne hunnit göra någon på länge,, ahhh

• Tjej 83
    woho nu kan jag skriva ut massa småkort. innan kund eja bara skriva ut 10x15 cm kort. men nu är de kanske 7x5 cm. kanonbra då man ahr serier med kort!så alla får plats.

ok se om ja hinner scrappa ikväll eller inte.
    (får läsa igenom tråden sen o se om ni ahr gjort någåt mer scrap)
  • Tjej 83

så fin fina saker ni gör
    ska hem idag (efter att ha vart hos mamma sen fredag)
    hem till mitt scrapbord! o alla sakerna. ja tänke ju ta med de men orka inte bära med allt. haha
    men först utmaningen. sen minialbum o dragspels-album som ligger hemma. så de blir klart.

• Tjej 83

gäller kanske inte bara mig då men de kom på min mail
    Du är speciellt utvald!
    Beställ ur vårt scrapbookingsortiment
    före den 1.4.2007 så levererar vi
    fraktfritt.

OBS! För att få varorna FRAKTFRITT, måste du skriva "SCRAPBOOKING" i meddelanderutan på kassasida 2, under dina adressuppgifter
    det är på www.slojd-detaljer.se finns några fina saker. o slipper man frakten så.?? varför itne

min sambo tycker med att det är billigt med scrap, men han vet nog inte riktigt alla priser, o sen köpte jag massa saker som inte kosta så mycket så trodde hanju at

• Tjej 83

min dotter skicka iväg innan ja skrev klart
    jo han tror ju att allt är så billigt för att jag fick ett så stort paket med massa saekr i. hehe. vågar itne riktigt säga vad allt kostar men men, när han frågar kanske han får veta ...

• Tjej 83

nu ska jag göra några LOs, allt annat får vänta
    se hur det går med en bebis som är så klåfingrig, men de ska nog gå, ses senare! visar säkert några av dem sen.

• Tjej 83

nu har ja gjort klart 2 LOs av alla ja tänkte göra idag, svårt med en liten skitunge som är överallt hehe..
    passa på när hon sover ju. men de är inte länge de..
    nää får fortsätta..

bara kom in o skulle kolla läget.

mmm stellas va farligt att gå in på. där fannsju allt, så man slipepr köpa från flera olika ställen.. perfekt. men de får vänta!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket