Inlägg från: Tjej 83 |Visa alla inlägg
  • Tjej 83

Förr oss som är fast i Scrapträsket

heeeej...
    nätet funkar!! inte haft tele elle rnät sen stormen "per" men nu funka nätet menitne tele! se imorn vad som funkar då..

lessen men har ju inte sett svaret på min fråga som ja skrev innan stormen, snälla svara i min gästbok så ja inte missar de hehe... där kan ja ju se utan o blädra 100 sidro bakåt.

är blin bling "pärlor" likadana som brads? med ben?

• Tjej 83

ska fota mina ja gjort. o lägga in.. kanske imorn då
    fina alla har gjort skummat igenom tråden

• Tjej 83

ja handlar ju i butike, bor ju nära.
    de dumma är ju att om man betalar med kort måste man handla över 100kr annars drar de inte kortet.
    lite surt då man kansk einte attt ut pengar o bara behöver lite för ca 83kr.

men annars är de helt ok, de hjälper så gärna till o visar på hyllorna va allt finns.
    inte vart där sen ombyggnaden men ska dit snart.

o de sa att de öppnar ju kl 12. men är ju där tidigare så är ja i stan runt 10 så kan ja bara knacka på så får ja komma in. schysst va!

• Tjej 83

men de är inte oartiga i butiken. va fick ni de ifårn? eller de som tycker det.
    både hon i rullstol o den andre tjejen är så trevliga. mannen som är där ibland säger ju inte så värst mycket hehe..

beställning därifrån kan ja ju inte svara p då ja inte beställt. men hört att de är sena.

• Tjej 83

ok nä ja har itne läst där så ja vet inte. men ok då. skit samma haha..

en svårt fråga hmm.
    hittade en jättefin LO på nätetm 1kort i mitten o massa blåa blommor runt om här o var, och doodling(?)
    men nu hittar ja den inte. ingen som vet? hehe

tror de va en länk som nån skicka, me er favorit scrappare (?)
    inte Åsa, ja har kollat henne på papprika, nån annan. men orkar itne leta igenom hela förra tråden. har ni länk till era favoriter? tror den norksa? eller de kanske va Åsa?

• Tjej 83

nyfikenörn
    kan du inte gå tillbaka o få den för 59 då? elelr ska de va olika priset i butik o nätet? från samma menar ja. ja hade ju krävt att få den för 59 då. hehe.

• Tjej 83

hehe jaa.. hon visa blöjan så varför inte.
    tänkte med göra en varje del av dej. men de va inte lika skoj.
    familjeliv.se/krypin/tjej_83/gallery/phpejyx83.jpg
    också utan text. gjorde en enkel. som min sambo gilla. står julmys, syns inte så bra. batterierna tog slut kunde inte ta om. men hoppas ni ser. "vill köpa en penna, har ingen bil idag"

• Tjej 83

ni sitter är dygnet runt hihi

nån som använt mullbärspapper? får jag se hur det blev..

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket