Inlägg från: Camasunary |Visa alla inlägg
  • Camasunary

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Mizty: Har du kollat på annasscrapbooking? Jag tror att hon har nån sort iaf!

• Camasunary

Tack igen! Nu ska jag försöka göra klart den där LOn!! Skrikandes

Tur att man har dygnetruntsupport!! Kyss

• Camasunary

De snajsigaste jag såg hette soho nånting tror jag!!

• Camasunary

M.u: Vad kul med shopping

Jag skulle "bara" åka förbi och köpa små chip-bokstäver idag, men mer än så fick förståss följa med hem... har det kommit in nya grejer så kan jag bara inte låta bli!! Penga mun

Cia: Egna stora stämpel swirls?? Låter spännande.. berätta meeer!!

• Camasunary

BV: Har du något tips på en BRA embossingpenna?? Det jag har är typ värdelös

• Camasunary

Tack! Då ska jag spana efter en sån Kanske ta en sväng förbi Åsas lilla butik också och köpa lite fina band... Sen måste jag ju handla lite till Vänerträffen på lördag också Räcka ut tungan Så det blir nog en bra dag imorron!!

• Camasunary

Jag har försökt använda min embossingpenna några gånger, men blir alltid lika besviken... Tror det är en zig... blir mest blå tyvärr!

• Camasunary

Skumpis: Wohaa!! Vad du verkar laddad inför söndag!! Jag och Venezuela ska på samma scrapträff imorron (nåt mer träsktroll??) och vi försöker ladda upp varann, men det verkar gå trögt.. iaf för mig

Du har inte fantiserat; stickles är glitterlim och antagligen samma som du köpt, men ett annat märke. Varför blir glittret grönt? Löser det upp något från det du du glitterlimmat, eller har du blandat i grön karamellfärg?? FörvånadSkrattande Det låter jättemärkligt att vitt skulle bli grönt??

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket