Inlägg från: Camasunary |Visa alla inlägg
  • Camasunary

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Skumpis: Jag TROR att jag håller på att göra ett BOM album! Det har mest blivit så när jag har velat göra andra saker som inte riktigt passar till Smulans album, tex Sister (för fotots skull) och Naturbarn (för papprenas + overlayens skull). De är iaf i 12x12 format... sen har jag glömt om du undrade på nåt mer... Fundersam Vaddå tråkig present?? Förstår att du tycker den var toppen!! Och grattis på födelsedagen!!Skrattande

• Camasunary

Kanske kan bli extra skumpa till Skumpan den 31??! Skrattande

Förresten- det kanske inte gör något om du bara har 1 foto på BOM sidorna, det blir ju mer plats till journaling..?

• Camasunary

Skumpis:

Skumpis skrev 2007-03-16 21:56:59 följande:
    Cama - Du hann visst skriva ett inlägg till. Ja, mer plats för journaling... hmmm... ja, jag har definitivt mer att skriva om än visa upp på bild
    Ja, just nu ja!! Men det ska ju bli ändring på det, nu när du gör en BOM!!Skrattande
  • Camasunary

Oj va kul!! Ha en kanondag imorron tjejer!! Ser fram emot att få se alla härliga alster

• Camasunary

Coursell: Jösses en sån söt liten box!! Som en smaskig liten tårta ser den ut

• Camasunary

Grattis Annika!! Önskar att jag också vore där.. ikapp alltså

• Camasunary

Åh tack Cia för att du påminde om Greys!! Är helt såsig i kolan för närvarande!!

• Camasunary

Jag är glad att jag inte har ett sånt scraprum!! Usch vilken ångest jag skulle ha över allt som jag aldrig skulle använda!!

• Camasunary

Ångest, ångest är min arvedel...

Jag känner att jag har vissa måste-LOs. Det var för att göra ett eget Första Året album till min tjej som jag började scrappa så det vore ju kul om det blev klart nån gång Första året känns så viktigt att dokumentera och jag har så mycket som jag "måste" få berätta om. Men jag upplever absolut inte dessa LOs som ett tvång, då skulle de nog aldrig bli scrappade. Det blir nån då och då... och samlingen fylls på sakta men säkert.

Men jag ska inte sticka under stolen med att jag ser fram emot att ha 1:a albumet komplett och färdigt i hyllan Det är det "vara ikapp" betyder för mig!

• Camasunary

BV: Grattis!! Va kul!! Och då har du ju faktiskt stor anledning att åka till GBG och träffa Mammsy oftare!!

Pyret: Hoppas att du snart blir pigg och får ny kraft!

Mammsy & Mia: Vilka härliga starka färger på era läckra LOs!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket