Förr oss som är fast i Scrapträsket
MalinUlrika -
that's life for you!
Ojje...................... jag kom just på att vi glömt äta middag
Måste gå och rota fram någon macka tror jag.... ![]()
MalinUlrika -
that's life for you!
Ojje...................... jag kom just på att vi glömt äta middag
Måste gå och rota fram någon macka tror jag.... ![]()
Lilla bebisen natalie -
INGEN aning om egna utskrifter, men det tar jag för givet att det är ett papper som tål att användas till foton - ja det ÄR ju foton för 17
Ditt ClasOhlson-album - de vita sidorna som är i plastfickorna är mer tänkta att ha som mellanlägg mellan LOn på framsidan och den på baksidan i samma plastficka. Men nog tror jag att de är syrafria..... det allra mesta som säljs för just scrap är ju det.
Panduros papper - du menar alla de stora fyrkantiga pappren (30,5*30,5)? Ja de är syrafria! Allt annat papper där, som är tex i hel förpackning, där står det nog på själva förpackningen om de är syrafria eller ej "acid free" Men jag kan inte tänka mig något annat. Är osäker på om Panduro har en sån PH-testpenna.... annars kan ju det vara en bra investering? Tror de kostar högst en 50lapp
Panduro har många olika pennor som är till för scrapbooking! Bland annat de Sakura-pennorna som vi pratat om ikväll! De finns även i de flesta bokhandlar.
Nu måste jag sova
Gonatt tjejer!
Emmixen - jag skulle också rekommendera att du köper från scrapfun istället till en LÅNG början
Man nöjer sig inte alls med det alfabetet man får med....... tro mig. ![]()
Jag ska köpa just swatchtags på Scrapfun. Nån gång. Har varit på G ett tag nu.
Mamma i småland - ja olika papper kan man ju köra i alla slags diecut-grunkor
Jag ångrar lite att jag köpte min QK - fattar nu att jag hellre velat ha en Bosse eller en sån Cuttlebug..... *hoppas på lotto*
Cia - japp visst kan man sälja!
Meeeeeeeeeeen..... då har jag ju ingen..... eller, det är kanske så att jag gärna har bådeoch
Fniss...
Venezuela - snyggt!!
Cia - jag undrar också över det där med spillbitar..... är nog lika snål som dig när det gäller papper ![]()
Jammen hur fin som helst Mizty!!![]()
*måste verkligen sova*
Coursell - "Baddaren" kanske? Eller t o m "Den lille Baddaren"? ![]()