• Fnyz
    mama77 skrev 2007-03-09 08:46:34 följande:
    ÅÅ tack tjejer!-Jag väntar hem en ny dator så jag kan installera CR så näst nästa vecka kan jag leka ja me!Jag har surfart runt på många många många sidor på nätet, och ja man kan ju göra vad som helst med denna apparat (går ju inte att leva utan)hahaSka bli så kul, ni har sett de SVE forumet va?-ska bli kul att dela tips å trix. Hej alla skapar, ha en underbar fredag/åsa 070707-vår lilla tjejböna växer och frodas. Mama till Leon -01-
    swe-forum? nu harj ag missat nått.
  • Fnyz
    Sol30 skrev 2007-03-09 10:24:20 följande:
    BV: Tror att de som köpte CR på mässan betalade 3500, eller nåt sånt.
    ja å 3800 i ordinarie pris tror jag
  • Fnyz
    Tjej 83 skrev 2007-03-09 10:59:01 följande:
    i vilken butik finns det små chipboard bokstäver?hittade ett par vita på scrapaddicted (tror jag, kollade några men hitta ingen annanstans)kan man måla dem annars? eller är de blanka så de inte går?vill inte bara ha vita.
    jag målar alla slags chippisar, färgde, blanka jaa alla! om de är väldigt färgglada å man vill ha dem ljusa så kan det behövas 2 lager elelr om de är väldigt blanka så kan man ju sandpappra dem lite så färgen fäster bättre.
  • Fnyz

orkar inte läsa om jag missat något, det är kalabalik här hemma matidla sov inte många timmar inatt så det blev ca 4,5 timmar för mig och så är jag sjuk

ville bara berätta att arbetet med mitt scraprum går frammåt och jag tänker lägga in bidler på rummet under resans gång i en egen mapp i galleriet så det är bara att följa

• Fnyz
    DianaJ skrev 2007-03-11 20:09:10 följande:
    *claudia* ska absolut lifta din LO ikväll! Här har det snabbscrappats hela helgen. Fick en enorm insipration med vårvädret som kom i fredags så jag har fått tjugotalet nya LO's gjorda under helgen! :)Jag riktigt längtar efter att få hem alla fina papper och dekorationer från tillverkarna nu till alla fina kort som kommer tas under kommande veckor...American crafts nya dekorationer (typehousee,playhouse och greenhouse)är ju helt oemotståndliga! Vill ha alla i filt och foam! Någon mer som gillar? ;)www.americancrafts.com/pdf_downloads/2007_Cat...
    åååååååååå vill ha dem där burkarna med foam arrows och chipboard punctuations! finns de där dekosarna i sverige redan eller är det kommande?
  • Fnyz
    älvanpurjo skrev 2007-03-12 08:29:59 följande:
    när ni ksirver ut saker från datorn...använder ni vanligt vitt papper eller vågar ni ta sådant där snyggt som ni ska använda?hur gör mano m man ska ha stuvbitar och ksiva ut på??hjälp
    fick du det där scrap-pappret på tradera med dödskallarna på? annars så finns det och npgra till här: http://www.scrapbox.se/ under "papper" "12*12" " Creative Imaginations " och så "caution girl"
  • Fnyz
    fraise skrev 2007-03-12 10:04:42 följande:
    Halloj... Måste fråga igen- vet ngn om scrapbox ligger i sthlmsområdet??
    hon brukar vara helt underbar att ha å göra med å en bra mailkontakt. så kolla med henne vart hon har butiken (bor) och om det är okej, jag tror de ska vara helt okej och dessutom bruakr hon vilja att man mailar å frågar om det man vill ha för hon hinner inte läga upp allti webbshoppen så hon har massor hemma som inte syns i shopen
  • Fnyz
    fraise skrev 2007-03-12 10:36:52 följande:
    Jen 82- du bor väl i "sumpan" va? Vart brukar du handla i stan? Papprika? Jag bor bara en liten promenadväg därifrån. *farligt farligt* Fnyz- hej sötis! Jaa... jag ska nog maila henne och fråga, men tror det kan ta tid med svaret om man ska tro hennes sida? Ootroligt vad mkt kul grejer hon fått in! "Habegäret" är nästan plågsamt! Annika- jo jag ville bara fråga dig vart du har hittat den där svarta blomman på älskade son?? Och är det my mind´s eye rubons du använt på tex. älskade son och sweet??
    hejhej *vink* jo de står så men alltid när jag har mailat henne så har jag fått svar samma dag eller dagen efter så det är nog mest en försäkring från hennes sida så man inte ska förvänta sig något.
  • Fnyz
    MAMMSY skrev 2007-03-12 17:17:21 följande:
    jag scrapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtjohooooooooooooooooooo :-d*ville bara säga det*
     jaaa wooooohoooooo
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket