• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

PussPrinsen skrev 2007-03-26 18:34:52 följande:
    Verkar ha hamnat rätt!Någon som har fina album som ni gjort till era barn, typ "Mitt första år" bok??!! som ni vill visa?Vill jättegärna börja med scrap, ÄVEN om det verkar vara beroendeframkallande, för jag behöver ett pyssel att sysselsätta mig med till min bebis kommer!
    kolla i mitt galleri under"LO:s där finns det blandat, endel av de sidorna är till matildas första året album
  • Fnyz
    claudia79 skrev 2007-03-26 20:25:17 följande:
    Har gjort en liten Tag som ska hänga på en påse med tjeckiska ölJag älskar att göra sånt här som omväxling - det är så roligt!!
    ååååååå säg inte tjeckisk öl!!! nu måste jag ju gå å hämta en staropramen i kylen....

(Halvtjeck)
  • Fnyz
    claudia79 skrev 2007-03-26 21:26:02 följande:
    Fnyz skrev 2007-03-26 20:27:18 följande: claudia79 skrev 2007-03-26 20:25:17 följande: Har gjort en liten Tag som ska hänga på en påse med tjeckiska ölJag älskar att göra sånt här som omväxling - det är så roligt!! ååååååå säg inte tjeckisk öl!!! nu måste jag ju gå å hämta en staropramen i kylen....(Halvtjeck)fnyz.blogg.se/ oops!Sorry! Ahh det är några såna som står i min kyl i väntan på min arbetskompis
    ååååå.... men det är bra att du vet att uppskatta RIKTIG öl!
  • Fnyz
    kikkan skrev 2007-03-28 23:29:40 följande:
    pylle:Hehe, märks att du inte vet hur vi bor. Vi bor på landet, runt oss finns bara åkrar. Alltså vääääldigt öppet. Här blåser ALLTID. Mina kära papper skulle blåsa bort ute. Så, nej inte rätt alternativ
    så bor jag och pylle åxå men om man har en LO småfärdig å så ska man måla eller doodla eller sy korsstygn på den så kan man ta med den ut och sitta och pygla.

jag scrappar mindre nu men itne pga vädret utan pga lusten. vädret skiter jag nog i känns de som, känns som att bara för att det är fint väder så får man bannor från alla för att man sitter inne å jag är en inomhusmänniska i alla väder gillar verkligen inte att bli utdragen på massa upptåg när man kan sitta inne i lugn å ro å scrappa, titta på tv, leka med matilda,
  • Fnyz
    roha skrev 2007-03-29 08:58:55 följande:
    Fnyz skrev 2007-03-29 08:50:09 följande: kikkan skrev 2007-03-28 23:29:40 följande: pylle:Hehe, märks att du inte vet hur vi bor. Vi bor på landet, runt oss finns bara åkrar. Alltså vääääldigt öppet. Här blåser ALLTID. Mina kära papper skulle blåsa bort ute. Så, nej inte rätt alternativ så bor jag och pylle åxå men om man har en LO småfärdig å så ska man måla eller doodla eller sy korsstygn på den så kan man ta med den ut och sitta och pygla.jag scrappar mindre nu men itne pga vädret utan pga lusten. vädret skiter jag nog i känns de som, känns som att bara för att det är fint väder så får man bannor från alla för att man sitter inne å jag är en inomhusmänniska i alla väder gillar verkligen inte att bli utdragen på massa upptåg när man kan sitta inne i lugn å ro å scrappa, titta på tv, leka med matilda, fnyz.blogg.se/Jag håller me dig! Har aldrig varit o kommer aldrig bli en utomhus-människa. Det e mycket bekvämare inomhus! Mamma älskar sin Savannah!
    härligt
  • Fnyz

ååååå neeeeeeeeeej jag hade missat detta men de kanske ni andra itne har: scrapbutiken ska stänga dom har utförsäljning just nu

• Fnyz
    Jo79 skrev 2007-03-29 09:12:40 följande:
    Fnyz skrev 2007-03-29 09:08:13 följande: ååååå neeeeeeeeeej jag hade missat detta men de kanske ni andra itne har: scrapbutiken ska stänga dom har utförsäljning just nu fnyz.blogg.se/Va? Varför? Mamma till KaramEllen
    det står itne så mycket abra att dem inte orkar längre typ. det står på förstasidan på shopen. letade i forumet efter mer info men hittar inge.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket