• roha

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tack så mycket tjejer!

Ska passa på nu medans lill-fisen sover.

Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???
  • roha

Gomorron allihop!

Har en liten fråga såhär på morgonkvisten.
    Jag har fått en embossingpenna...men hur använder man den? Behöver man nånting till???

• roha
    Skumpis skrev 2007-02-23 07:51:28 följande:
    roha - Du behöver ett embossingpulver och en värmepistol (spis eller brödrost går också bra sägs det). Sen skriver/ritar du med embossingpennan, strör över rikligt med pulver, häller bort överflödigt pulver och värmer med värmepistolen tills det "smälter". Klart!
    okej! Tack ska du ha!
  • roha

Okej........en fråga till....

Jag har köpt såna där Souffle-pennor. Men jag måste nog va korkad, för jag får inte dom till att funka! Där e nån sorts gummigrej på spetsen o det kommer inget när jag försöker skriva....
    Suck............jag ska kanske inte ge mig på så tekniska grejer....

• roha

Va hade jag gjort utan er tjejer....
    Okej...nu e nog min frågestund över...för tillfället i alla fall! Nu ska jag doodla me mina nya pennor!

• roha

Hej tjejer!
    Jag behöver hjälp me en rubrik till min LO.
    Där kommer att va bilder på min dotters hand, fot, ögon o leende, men jag kan inte komma på en bra rubrik.
    Nån som har nåt förslag??

• roha
    Willea skrev 2007-02-27 23:01:44 följande:
    Hej alla duktiga scrappare!Tittar in här i eran tråd, har läst o kikat lite ett tag o ni är så duktiga allihop! Jag är nybörjare på det här, har hållt på i drygt en månad och knåpat ihop 8 Lo:s än så länge. Har just idag lyckats begripa (med hjälp dock) hur man får in bilder i bildgalleriet och har fotat tre av mina Lo:s. Jag hänger inte riktigt med i alla era uttryck o så, så jag har börjat skriva i en annan scrap-tråd. Men eftersom jag ändå läser här så mycket, tänkte jag säga "hej, hej"! Hoppas få många bra tips och massa inspiration. Fast i scrapping är jag redan /Willea
    Hej o välkommen till oss!
    8LO:s på en månad! Gud va duktigt! En annan e glad om man hinner me 2-3 i månaden!
  • roha
    Willea skrev 2007-02-28 07:42:57 följande:
    Roha: Tack för välkomnandet! Är det mycket med 8? Jag vill göra mer hela tiden, stoppas av att jag inte har så mycket saker ännu. Är väl nyhetens behag + att sambon inte protesterar alltför högt ännu, han har nog inte fullt ut förstått att mitt nya intresse är här för att stanna...
    Ja jag tycker det, men det e det kanske inte egentligen.
    Men om du bor i malmö, så borde där väl finnas ganska många scrapaffärer? Här i Trelleborg har vi bara en o där e man ganska ofta.
  • roha

OJ! jag har precis storhandlat på minneskatten..... oj oj oj
    hur ska detta sluta???

• roha

Finns det scrapp grejer på Ullared??? Ska dit för första gången om 3 veckor! Om det finns får man ju verkligen ta me stora plånboken.

En anna sak;
    Nån som vet vart/om man kan få tag på alfabet som är retired från Quick cuts?
    Har blivit helt förälskad i Eliza, men det görs ju inte längre, o inte har jag hittat nån butik som har det kvar att sälja....

Mamma älskar sin Savannah!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket