Inlägg från: roha
|
-
-
okej, dom kom inte upp, men dom finns i mitt galleri,
det e Underbar LO
kan LO och själv LO
-
hur gör man? jag hittar inte det! hade vatt spännande att se jueInaFia skrev 2007-03-23 09:38:50 följande:Skumpis skrev 2007-03-22 20:31:45 följande: Tjejer, ni vet väl att ni kan gå in och kolla deklarationen nu??? Jag får 5 sköna lakan tillbaka!!! Tack för tipset, jag får 10 laxar. Nu blev jag själaglá!!! Undrar hur man ska spendera dem?? Överlycklig mamma till Ellioth 1 år -
jag måste va trög för jag hittar inte det.
får väl vänta tills det dimper ner i brevlådan istället....
suck...
-
Tack ska du ha.Blue Vapor skrev 2007-03-23 10:16:56 följande:roha - nu har jag äntligen hunnit kolla dina LOs! Barnet blev trött här...Jättefina! - har tittat supernära men fattar inte hur du gjort bokstäverna på dubbeln?? Är det såna ghost:isar? Eller hur har du ritat och så undrar jag om du vet vad chipboardsbokstäverna heter som du har på "underbar"? Vill ha såna, men minns aldrig vad det är jag ska leta efter... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
På dubbeln har jag tagit o ritat av bokstäver från ett boklstavark som jag hade liggande, tyckte det blev ganska fiffigt.
På underbar har jag använt såna bokstäver som man kan köpa på Panduro bl.a.. Det e inte chipboard, det e me klister på baksidan... de heter blush. o så målade jag bara de lila så de passade me resten. -
tack så hemskt mycket!Coursell skrev 2007-03-23 10:18:12 följande:Roha: Det blev ju jättefint. Genomskinliga bokstäver var det eller? Var har du fått tag i dem?
titta på svaret till BV angående bokstäverna. -
Ja, man får ju ta va man har, annars hade jag kunnat göra mig olycklig. Var o varannan dag hittar man ju alfabet man vill ha!Blue Vapor skrev 2007-03-23 10:48:46 följande:roha - men MEN så smart! Det såg riktigt bra ut!! Jag var nästan säker på att det var ghost:isar Det måste jag härma, bara jag får tag i snygga chippisar.... och jahaaa, är det alltså de arken med BG-bokstäver? Perfekt! En scrappare i min smak som ser till att få jobbet gjort så det passar med vad man vill uppnå! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
-
jag undrar en sak.
jag har ett set me foamstamps (alfabet>) kan jag använda stämpeldyna till dom? eller kan man kanske använda fluid chalk? eller måsta jag använda akrylfärg????
de e jättefina men jag har inte använt dom än för jag har inte stenkoll på hur man gör riktigt
-
BV..okej. efter att ha tittat på din så fattar jag nog...
men jag får nog öva lite innan jag börjar tror jag...
-
Nu har jag äntligen fått tummarna loss o fotat en massa av mina LO:s. Dom finns i mitt galleri, de första 11.
Risa o rosa hemskt mycket gärna!