• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Jen 82
    malin ulrika skrev 2007-01-23 16:57:36 följande:
    Hej alla!Var är utmaningstråden nu förresten, har varit borta så länge att jag inte vet var saker finns längre! Vet inte om jag har tid med nån utmaning, men man kan ju rösta i alla fall...
    Här e den!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m15939035.html
  • claudia79

Oj vad mycket nya fina LO:S alla slängt upp idag Kollektiv ros till alla!!

• Cia o krabaten

Får bli ett kollektivt: Bra scrappat! Åt alla med nya idag.
    Sk bli sååå spännande att se tävlingsbidragen vad det lider!

• claudia79
    Emmixen skrev 2007-01-23 18:04:56 följande:
    Sitter och pysslar med en LO nu, är ju inte alls lika duktig som er, men vad saknas på den? Och vad kan jag ha för rubrik? Vill gärna göra klart idag...www.familjeliv.se/krypin/emmixen/gallery/phpg...
    Jättefin Emmixen!!! Som du själv skriver rubrik och journaling så är den fix färdig!Glad Hmmm rubrik....kanske "Glad sommar" "solig sommar"  "bus i sommaren"....blä va svårt att komma på! Kankse nån annan har nåt förslag?
  • MAMMSY
    claudia79 skrev 2007-01-23 18:25:09 följande:
    MMmm  är det bara jag som är nerkärad i Fancy Pants underbara papper?!Kolla va många Scrapaddicted har fått in...www.scrapaddicted.se/produkter.php
    Ja visst e dom lööövli jag har hela wildheart serien köpte dom på easer för ett tag sedan
  • claudia79
    MAMMSY skrev 2007-01-23 18:30:47 följande:
    claudia79 skrev 2007-01-23 18:25:09 följande: MMmm  är det bara jag som är nerkärad i Fancy Pants underbara papper?!Kolla va många Scrapaddicted har fått in...www.scrapaddicted.se/produkter.php Ja visst e dom lööövli jag har hela wildheart serien köpte dom på easer för ett tag sedan
    Ja just det ja! Där har jag också köpt en del av dem.. Men har du scrappat nåt med dem än? Jag kan känna att det krävs en speciell sorts kort till dem. Inte typ "min första smakis" eller så,  med morotspuré över hela ansiktet
  • Asrta1

http://www.scrapaddicted.se/produkter.php?cat=82&sub=392

dessa här blev jag stört förälskad i! Får defenitivt köra dit imorgon....vill haaaaaa, älskar svart/vita papper

till er alla som lagt upp nya!

Emmixen: Sommarbus låter väl jättebra!

BV: Snart får du ha en utlottning på "flocket"...är ju nyfiken på vad det är ju.....
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket