Inlägg från: Camasunary |Visa alla inlägg
  • Camasunary

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jag är super-utemänniska!! Jag älskar att vara ute och fattar inte hur det kommer sig att jag bor i en lägenhet mitt i betongen?! Har redan varit ute på dagens första tur och nu sitter jag och väntar på posten och lite trevlig läsning att få med mig ut. Sol & att sola är det bästa som finns! Livet börjar när solen kommer!! Hi hi, tänk så olika man kan vara!

Nu ska jag & Smulan ta cykeln och åka och "prata" med Grisen!!

Pyret: Nä, vad jobbigt! Hoppas du får ny inspiration idag och kan skapa nya LOs istället.
  • Camasunary

Jajemän! Nu kom den! Tidningen alltså!

Ha en härlig dag alla ute-och innemänniskor!!

• Camasunary

Va?? Var det det dom menade med dubbelnummer?? Dååååligt! Varför??

( skulle ju även kunna hämta tidningen och läsa om det själv.. )

• Camasunary

Då måste ju prenumerationen räcka i 2 år då?!

• Camasunary

Nu ska jag spana in mäss-butikerna (igen!!) och se om jag kan klura ut ungefär vad jag behöver shoppa på lördag.. Penga mun

• Camasunary

kikkan: Kanske både tröt & trög? Flört 

• Camasunary

Fullkomligt normalt!!

Fick du kläm på hur det funkar med prenumerationen i fortsättningen? Jag tror jag fattar, men är också ganska tröt...

• Camasunary

Så här måste det bli:

Jag har fått 3 nummer av min prenumeration hittills + 4 dubbelnummer som kommer= 7 nummer i år. Resterande dvs 5 st. kommer nästa år. Men eftersom det bara kommer ut ett nummer varannan månad så drar det ju uuuut på det lääänge. Så det blir läge att önska sig prenumeration i julklapp julen 2008 om det är aktuellt... om inte tidningen kommer ut med dubbel-dubbel nummer var fjärde månad då Då blir det dags för ny prenumeration till julen 2010, eller så

• Camasunary

Ja, sov sött!! Har du lagt dem under kudden nu då

• Camasunary

Nu har jag spanat lite i butikerna...

jag hoppas, hoppas, hoppas att det blir mycket, mycket nytt på mässan...

men som det verkar så finns det inte så mycket än?

Tänk om jag måste skicka efter ett paket från over there ändå?  Jag som har hållt mig ifrån frestelsen i 2 månader snart

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket