Förr oss som är fast i Scrapträsket
Cama - *fniss*Ja det är bakgrundsstämplar mucho biggo
Den ska man nog ta neeeeer ja........ hehe
Har förresten just lagt en länk till en riktigt pluttenuttig allahjärtansdag- font i min blogg! FAttar inte att jag inte tänkt på det LIIITE tidigare! ![]()
*morr* jäkla explorer att bara DÖÖÖÖ helt plötsligt! ![]()
Claudia - hm, ja nä jag har nog inte lagt upp så många kort i mitt galleri...känns som att det var ett tag sen man "kortade" riktigt på allvar också! Ska kolla om jaghittar nåt jag pallar med att visa ![]()
Sååååååååååååååååå, nu har jag resize:at!
Oällkamm inn to maj gälleri!
Under "pysslade kort" månn fräääär
![]()
Snygg LO marajjah! Knökigt julig och härlig!
Venezuela - *frust*
sänk joo bejbi! ![]()
Ja nu måste jag också sova....... *trött*
Och herreminguuuuuuuuuuuud va med scrappat jag fick ikväll då?! *NOT* Bara för att man fegar för att måla med akrylfärg???
Kan iofs bero på att jag bara har ETT av det cs:et...... *suck* ![]()
Sov sött!![]()
Det är helt sjukt vad ni skriver under en dag....................*trött i ögonen och scrollfingret*
Loppan79 (var det väl??)
Sthlmsbutiker -
Ja om du ska vara vid hötorget så är det ju jättenära ner till stora Panduro! Även nära till bakre PUB-huset, där bokhandeln längst in har en rejäl hylla scrapsaker (dock inte de kändaste märkena - men väl Diecuts with a View-prylar bland annat.)
Skapa Hobby ligger på Söder - Hornsgatan nära Mariatorget. Dvs inte alls nära där du är
Papprika - en rätt bra bit söder om stan.
Den på Tomtebodavägen/gatan finns väl inte kvar????? Stängdes väl redan förra vintern? Eller har den startat igen kanske?
Magdas i Rimbo - inte direkt på vägen mellan Sthlm och Uppsala
Mer ut åt Norrtäljehållet.
Det är dååååååååligt med scrapbutiker i huvudstaden!!! ![]()