Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cama - *fniss* Du simmar ur bild

Ja det är bakgrundsstämplar mucho biggo Nu vet jag inte i vilken ordning de står just på bilden, men.... ehm...tja EN av dem har jag köpt för dyra pengar från Stampin´up i allefall! Den gillar vi..... har använt en del av den på min illgröna gravidboks-sida i galleriet! Såna hardcore-swirls

Den ska man nog ta neeeeer ja........ hehe  *finurlar OM lo:n igen..... suck*

• Blue Vapor

Har förresten just lagt en länk till en riktigt pluttenuttig allahjärtansdag- font i min blogg! FAttar inte att jag inte tänkt på det LIIITE tidigare!

• Blue Vapor

*morr* jäkla explorer att bara DÖÖÖÖ helt plötsligt! Skrikandes

Claudia - hm, ja nä jag har nog inte lagt upp så många kort i mitt galleri...känns som att det var ett tag sen man "kortade" riktigt på allvar också! Ska kolla om jaghittar nåt jag pallar med att visa

• Blue Vapor
    Venezuela - prova att bara copy-pastea den från där du har den till "windows" och sen mappen "fonts" ! Brukar funka att bara släppa den där, var som helst!

Claudia- haha, nu förlorade jag mig i en massa gama kort som jag glömt att jag gjort! Men så kom jag på att ALLA måste resize:as för att kunna läggas upp här... pallar verkligen inte det NU Jag kan ta några......... få...
  • Blue Vapor

Ja nu måste jag också sova....... *trött*

Och herreminguuuuuuuuuuuud va med scrappat jag fick ikväll då?! *NOT* Bara för att man fegar för att måla med akrylfärg??? Kan iofs bero på att jag bara har ETT av det cs:et...... *suck*

Sov sött!

• Blue Vapor

Det är helt sjukt vad ni skriver under en dag....................*trött i ögonen och scrollfingret*

Loppan79 (var det väl??)
    Sthlmsbutiker -

Ja om du ska vara vid hötorget så är det ju jättenära ner till stora Panduro! Även nära till bakre PUB-huset, där bokhandeln längst in har en rejäl hylla scrapsaker (dock inte de kändaste märkena - men väl Diecuts with a View-prylar bland annat.)

Skapa Hobby ligger på Söder - Hornsgatan nära Mariatorget. Dvs inte alls nära där du är
    Papprika - en rätt bra bit söder om stan.

Den på Tomtebodavägen/gatan finns väl inte kvar????? Stängdes väl redan förra vintern? Eller har den startat igen kanske?

Magdas i Rimbo - inte direkt på vägen mellan Sthlm och Uppsala Mer ut åt Norrtäljehållet.

Det är dååååååååligt med scrapbutiker i huvudstaden!!! Skrikandes

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket