Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Claudia - Snajsigt!

Missade att svara dig på ett gammalt inlägg för hundratjugi sidor sedan (imorse ) Ja, jag har faktiskt sålt mina kort! I butiken där jag var anställd tills för bara någon vecka sedan Ville inte ta fler butiker - rädd att inte kunna göra tillräckligt! Men jag funderar på att ta upp det igen till efter sommaren - beror på lite vad jag kommer göra..... när jag blir stor

• Blue Vapor
    Jen 82 - jasså!? Hade jag ingen aning om..... men den butiken som låg där, minns inte nu vad den hette - hon som ägde den blev ju jättesjuk har jag för mig, och var tvungen att stänga... det är kanske inte samma ändå? Ingen aning själv!
  • Blue Vapor

Nu SKA jag scrappa !!!! Har fasen setat här vid datorn sen jag kom hem ikväll -utan att få nåt riktigt gjort... ja okej, det är ju RIKTIGT att snacka med er Men nu måste jag sätta händerna i nåt papprigt....

*åh vad jag längtar till imorrn så jag kan fota EN SAK som ska illustrera min nya inspirationsutmaning till bloggen!!! *

• Blue Vapor

Claudia - ja jag veeeeet.... och jag är så SUR över att jag inte hann hem så jag kunde fota medan det fortfarande var dagsljus!!! Skrikandes För då hade jag lagt upp den redan ikväll! Vi får ge oss till tåls, alla tre

Skärmaskin är nästan ett måste när man vinscrappar............................................ *slår ett slag för ClasOhlsons ypperligt bra-iga!!* Imorrn blir det vinscrapping här.Oskyldig

• Blue Vapor
    *fniss* ja men hos  mig här i stan är det i allefall himla mörkt ute fortfarandeeeee??

*morr* fattar itne varför FL stänger ner hela min explorer flera gånger ikväll och igår??? Blir ju tokig här...

Och hallå, jag är ju störd! Glömde ju när jag var tvungen att läsa ikapp SÅ många sidor när jag kom hit ikväll - ett stort STORT TACK för alla supergulliga hälsningar i min sprängfyllda GB, ang korten! TACK!
  • Blue Vapor
    Emmixen - men fy så tragiskt Jag vet inte vad jag ska säga, sitter här med tårar i ögonen - så fruktansvärt tragiskt och ORÄTTVIST att sådant ska behöva hända   Bara ett barn Sånt hemskt sätt att förlora en vän på, gumman.

Johanna79 - känner för dig med såklart, sånt där går ju aldrig att riktigt förbereda sig för, oavsett hur "väntat" det är med just äldre

på er båda.
  • Blue Vapor

Jag har lagt upp den nya inspirationsutmaningen i min blogg tidigare idag - om någon är nyfiken och vill vara lite nyskapande Hoppas att några tycker det är lika spännande som jag, och vill dela med sig av det som görs!

• Blue Vapor

Undrar vad jag gjort för ont, eftersom min tub med vit akrylfärg har nästan torkat.... Jahapp..... vad gör jag NU då?? Fundersam

Johanna 79 - vad skoj!! Hoppas du materialet snart då

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket