Förr oss som är fast i Scrapträsket
örnen de va ju jättefina..
vill med ha stämplar så ja kan göra så fina.
svårt o välja vilka stämplar finsn ju såå många fina.
örnen de va ju jättefina..
vill med ha stämplar så ja kan göra så fina.
svårt o välja vilka stämplar finsn ju såå många fina.
kan jag få lite hjälp med en rubrik?
familjeliv.se/krypin/tjej_83/gallery/php3byi9m.jpg
här är bilden
svårt på vissa bilder o jättelätt på andra. knepigt..
sosofofie
haha ja den va med bra. hon log ingenting alls då jag fota men sen när man tog av luvan så kunde hon skratta haha..
knepig unge..
gomorn, jag ville emd googla
men jag tog 3 som jag tyckte lät bra, (ville inte ha med den om Pernilla är misstäkt för mord,, usch lät illa)
Pernilla forskar på framtidens läkemedel
Pernilla är aktiv inom sektionen som Medaljelelekommittémedlem just nu,
Pernilla är extra glad idag
sen va de bara om Pernilla Wahlberg o Wiberg, lite trisst men men
Coursell hur gick det med mini albumet av papeprs kassen? för de va la du som skulle göra den?
jag ahr gjort några sidor i min,
lägga upp dem sen kanske om jag hinner idag, om någon vill se..?
coursell
haha ja bråka med den ett tag men de gick till slut, men synd att din hamna där den hamna
men aldrig mer, men de va skoj o scrappa sen..
Hur många scrapalbum har du gjort/håller på att göra?
jag har just nu 3 album, 12x12, 1 är med månaderna, 1 är med speciella händelser, 1 är med blandade, men behöver fler.
håller på med ett mini album nu.
Planerar du ditt scrappande?
nej, de blir när de bli,
Brukar du anteckna på baksidan av dina LO´s?
ja ja skriver datum där om det itne står på framsidan, och annan text som itne får plats på framsidan..
Har du en scrapbudget?
nej, borde väll ha, men ne ja köpter de jag behöver mest av, så får ja la vänta med att sätta en brad eller blomma på en LO o ta de sen när ja köpter det.
Hur förvarar du spillpapper?
jag ahr bara 1 plastbox och där i är alla papper, lite svårt o ha de så men så är det.. o alla spillbitar ligger längst fram.
Hur förvarar du stickers och rubons?
Hur förvarar du dina dekos?
satte ihop frågorna för jag har alla mina saker i en byrålåda, borde ju flytta dem nu när lillan når o kan öppna lådan o kasta ut sakerna
men men, rub-ons ligegr i den plstförpacking de kom i. blommor i en plastlåda, brads i en annan, likadans med band o bokstäver,, så många små lådor
MU haha va roliga barn
familjeliv.se/krypin/tjej_83/gallery/phpf91di6.jpg
här är några sidor i minialbumet som är utklippt från en icakasse, som jag såg på scrappiz, min kasse va knallrosa
bilderna är lite suddiga, orka inte ta om korten..
men men...
jag hade frågat om jag kunde få de sovandes barnet omd e hade nån sån kvar eftersom du hade fått vänta så himla länge.
fast de tar väll kanske lite tid o få in deras saker till butiken eller? så då är de inte deras fel att de tog 2 mån elelr?
--svårt de där.. men fråga kan man ju göra, de skadar ju inte.