Inlägg från: Tjej 83 |Visa alla inlägg
  • Tjej 83

Förr oss som är fast i Scrapträsket

visst får man rita en del så de blir bra, men som ja sa de tar itne mycket på pennan. iaf inte min haha
    har gjort de på porsche LO, kan visa den igen familjeliv.se/krypin/tjej_83/gallery/phpxciihs.jpg
    första gången ja testade. nu ritar jag i det lite mer.. så de täcker..

• Tjej 83

så visst går det bra.
    jag prickade runt lillan på ett foto igår, såg att några ahr gjort så på sina, och det blev ju fint.

väntar på posten som kommer om 10 min eller så.. om mitt paket kommer idag? hoppas de. posten lova de igår kan man lita på dem?

• Tjej 83

marajjah tack ska kolla där
    jaa haha den har ja gjort så många gånger. men nu ahr ja en laptop utan mus så ja vill itne ens försöka

• Tjej 83

omman köper en omonterad stämpel hur sätter man fast den då? och på vad?

• Tjej 83

tsetade ändå haha.. 15,5 så de gick ju bra

• Tjej 83

hmm va OT det blev. skulel vart i kaffereps tråden men skit samma kul iaf.
    nee inge paket.
    vart e de postenlova, vill ju bli klar med Lon o skicka in den. men de e ett alfabete somja väntrar på o de är j nästand e viktigaste haha

• Tjej 83

om man köper en omonterad stämpel hur sätter man fast den då? och på vad?

• Tjej 83

jen82, ok men kan man ta bort o byta stämplarna, elelr sitter de fast om man en gång satt fast dem på klossen?
    du sa att man kan ha samma kloss till flera olika?
    vad gör man med skumplasten?
    sätter fast den med o sen kan ta bort? flera gånger?

ja ja såg att de va så billiga o de montera va nästan dubbla priset.

• Tjej 83

ok nä tänkte bara om man kunde ta bort o sätta fast stämplarna på klossen. vad är skumplasten till för?
    du får komma med svar efter kursen

• Tjej 83

jaha så smart. tack för svar. då ska vi se om vi kan hitta nån rolig stämpel.

köper ni montrade eller omonterade?

• Tjej 83

så man köper EZ (=platsen va?) och klossen också i scrapbutiken. har alla närbutiker sånna?

• Tjej 83

woho sketaglad paketet kom nu, jaaa ska kolla vad ja köpte. minnsju inte va ju 2 veckor sen så.. ska gör aklar min LO o skicka in. nervöd

• Tjej 83

så nu är den inskickad
    1a gången. spännande.. lär ju inte vinna haha, men ändå skoj o va med...

• Tjej 83

örnen haha ja skickade in på hobbyhuset. skiss som Fnyz gjorde. en massa cirklar. skoj.. fram till 29 april..

jo nu har ni alla tjatat haha så nu har jag lagt upp några Lo och några sidor ut minialbumet (obs finns på sida 2 med)

se upp för spindlen på sida 2 med

familjeliv.se/krypin/tjej_83/galleri.php

säg vad ni tycker. om ni tycker någe haha

• Tjej 83

märkte de o leta upp den själv ne då ja e glad.
    heeeeej då tråden..
    så nu va denna avslutad haha

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket