Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Cheri - HAHAHAHAHAHAknappastdu..... neddu, fonten heter Susie´s Hand och kommer härifrån www.momscorner4kids.com

Claudia - ja det verkar som att man använder vilka enfärgade som helst, men då det kommer till patterned och dekos ska det vara BG.... i alla fall inte synas att de kommer nånannanstans ifrån....

• Blue Vapor

*gäsp*
    Äsch....... nu har jag missat min sovtid med 20 minuter.... aja, bäst man springer in i säng nudå! *dör*
    Jag får sån jobbig känsla när jag måste gå och lägga mig utan att ha uträttat nåt skoj i pysselväg Igår var jag tvungen att shoppa lite lite lite, för det harjag inte gjort på så himla länge *damm i plånkan* , och nu blev det lite blogg... Den nya LOn mal runt i bakhuvudet hela tiden, så den är ju i alla fall på gång!

Natti brudarna!

• Blue Vapor

Hej hej!
    Mycket fint som dykt upp under dagen!  
    Jag är rätt dålig på att kommentera - mestadels för att jag är rädd att MISSA någons alster, då kommenterar jag hellre inte alls faktiskt. Men om jag är inne i någons galleri så försöker jag alltid komma ihåg att lämna ett glatt tillrop i gästboken! Hoppas ingen tar illa upp.... jag har sällan tid att plöja igenom alla hundraelva sidor ni skriver på en dag heller

Ang tidningen - ja det är ju kasst att ni prenumeranter inte får den veckan innan butikerna... så brukar det ju vara! Dåligt distributionssätt!

• Blue Vapor

miniGrynet - japp, jag tror faktiskt att det var samma pack! Någon annan som sa det också.. minns inte vem nu. Men om de kostar 79 spänn här och halva det i USA så går det i alla fall jämnt upp med frakt och så Jag hann ju såklart beställa... men hade jag vetat så bidde det nog ändå Panduro - så man har dem kvickt

• Blue Vapor

Nä nu tror jag faktiskt att jag blir lite suuuuuur *morr* Skrikandes Fick en ANTYDAN av sambon här, att mina pysselsaker gör att detta RÖRIGA rummet är "olämpligt" för lilltjejen..... ehm JASSÅ SÅ ALLT SOM BILDAR EN RÖRA HÄR INNE ÄR MIIIIIITT KANSKE???? Skulle inte tro det va.....

Det är lustigt hur våra gemensamma saker plötsligt är MINA då vi ska städa.... eller vi och vi - det är bara jag som städat och röjt i det här rummet NÅGONSIN. Men så är ju tydligen allt härinne MITT också. Bra, då kan jag slänga hans räkningspärm nudå. Och två fullspäckade jobb-väskor. Och en datorskärm. För att inte tala om högen med statskunskapsböcker. Och hans fula hantlar. *moaahahahahahahahaha*

• Blue Vapor

Oj, alla har gått å lagt sig..... jag har ägnat mig åt att springa och knäppa på strömmen här... min skrivbordslampa har plötsligt börjat leva sitt eget liv och har nu släckt ner halva lägenheten 3 ggr Ska nog ta och slänga den då............ *suck*

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket