• MiaB72

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Ja, det där med att scrappa gammalt, när man precis börjat med scrapping som jag så känns det som jag har hur mycket som helst som jag vill göra!! Lillen är ju 11 månader nu och hans album vill jag göra, sen har jag ju en 6-årig och jag vill ju göra om hans bäbisalbum också.... *pust* sen alla andra kort, bröllopsfoton....
    Jag tror inte jag kan börja jobba efter föräldraledigheten, får lämna ungarna på dagis och skola och vara hemma  hela dagarna och scrappa fast då behöver jag ju vinna några miljoner om jag ska ha råd

• MiaB72
    malin ulrika: Jo, jag har också insett att jag måste ju sätta lite begränsningar annars kommer jag ju aldrig ikapp och det är ju inte kul! Så jag koncentrerar mig på lillens album och några bilder på stora killen mellan varven, men det är då ändå nya bilder, hans bäbisbilder får vänta ett tag
  • MiaB72

Nån som vet var jag kan hitta förklaringar till namn, tänkte göra en dop-LO och ha med vad hans namn betyder. Nån som har koll på det??

• MiaB72
    Johanna 79: MamaKajsa gjorde en minnes LO förra veckan. Alltid tråkigt när någon i familjen försvinner, min farfar dog i höstas helt plötsligt utan förvarning, även om man är beredd när de börjar bli gamla.
  • MiaB72
    claudia: Jättesnygga!!! Ja, helt klart att rött och rosa går ihop när man såg dessa LO:s

En fråga - när ni skriver ut foton själva hemma, använder ni blankt eller matt papper - erfarenheter av det? Nån som har nåt favvomärke på papper? Jag mäker ibland att jag skulle vilja göra nån förstoring men har inte lust att skicka iväg och framkalla för bara nån bild - eller hur gör ni?
  • MiaB72

Wow, vilka scrappare vi har i denna tråden!!! Grattis till er alla!

Här blir det inte mycket gjort i scrapväg, båda ungarna och jag är sjuka och gubben är i Finland och jobbar. Fick gjort en LO på min vin- och scrapkväll i fredags men har ännu inte fått fotat den, det kommer väl!!

• MiaB72

Oj, har ni egna scrap-böcker!! Det lät intressant! Först för att jag älskar att köpa böcker och skriva i och sen sparar jag ju en massa mallar och sånt som jag nu bara har i en plastmapp och som sagt, man hittar ju idéer i tidningar som man sen glömmer vilken tidning det var!!

• MiaB72

Nej, nu får mina barn snart bli friska så jag kan få scrappat lite!! Får ju världens abstinens! Har surfat runt på alla sidor och dragit ut alla skissutmaningar jag kan hitta får väl se om jag får gjort nåt alls av det!! Hoppas kan man ju

Fick iaf gjort en LO på min vin- och scrapkväll i fredags, fick lagt ut den idag:

Glasögon - min LO från scrapkvällen

• MiaB72
    Skumpis skrev 2007-02-20 19:38:53 följande:
    Vad snett du rivit pappren  För mycket vin kanske? Skoja bara! Jättefin var den! En fin LO om en viktig händelse i ens liv!Idag ska jag göra färdigt mitt register till min scrappärm. Jag är inte snabb direkt Men fint blir det
    Japp man vågar riva bra när man är lite salongsberusad
  • MiaB72

Cia: Ofta när jag kikar in i någons galleri så skriver jag inte i gästboken om det inte är nåt speciellt, försöker komma på varför men kommer faktiskt inte på nån bra anledning, speciellt när jag själv vet känslan av att någon lämnar kommenterarer (gärna positiva då ). Men jag skulle inte heller vilja att det var ett måste att man ska skriva i gästboken för då blir det inte lika mycket tittande tror jag och då blir det bara jobbigt att komma på något att skriva.
    Oftast kollar jag "bara" på bilderna när de läggs ut i tråden eller länkas, men som sagt ibland går jag även in för att kolla andra alster för att få inspiration.
    Annars kollar jag mycket runt på scrappiz och andra forum och sparar undan favoriter.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket