• MiaB72

Förr oss som är fast i Scrapträsket

fnyz: Grattis till din nya kompis
  • MiaB72
    InaFia skrev 2007-03-15 20:15:24 följande:
    Hello girlsNi som var på mässan i Göteborg (Arken), vad det några bra mässerbjudanden? På papper och deco??Tänkte planera lite inköp inför nästa mässa, nästa nästa helg. Överlycklig mamma till Ellioth 0603
    Det var väldigt dåligt med mässerbjudanden tyckte jag, vissa hade att om man köpte 10 st bazill så kostade de 4 kr styck, men annars var det bara sånt som de ville bli av med som de hade lägre priser på. Tycker att det borde vara mycket mer mässpriser!
  • MiaB72
    Claudia: Jättefin!! Det var ju några till där jag inte sett och de var jättefina. Whilliam har jag ju sett innan men nu insåg jag att den gillar jag ju jättemycket
  • MiaB72
    Inafia: Jättefina!!! Gillade bakom galler och akrobat jättemycket!!
  • MiaB72

Grattis Skumpis!!!! Låter ju som en superpresent

• MiaB72
    InaFia: Samma här min lille fyllde 1 år igår och min stora fyller 6 år på fredag så här har det kalasats hela helgen och kameran har haft fullt upp Grattis till lillen idag!!
  • MiaB72
    Mizty: Dina kort är helt underbara!!!!

Vad mysigt det lät med scrapträff! Det var inte så länge sen jag satt några timmar med mina scrapkompisar men det känns som en evighet sen!! Vill ha en hel dag utan störningsmoment!!!
  • MiaB72
    SandraK: Jättefin!!!

Claudia: Oj, hon hade mycket till bra priser!! Men nej - får hålla mig tills det är mässa nästa helg

Cia: Va? Vägrar han ställa upp du har väl kört slut på honom
  • MiaB72
    kanskesnart: Wow! Vilken superservice!! Jag är väldigt sugen på att beställa men har bestämt mig för att spara de slantarna till mässan, jag ska ändå bort till fjällen nästa vecka så jag kommer inte hinna scrappa så mycket ändå
  • MiaB72
    Sol: Jättefina, gillar den med spillbitarna jättemycket! Har ju själv en massa spillbitar som man snart behöver göra något med - kanske "snor" lite idéer från dig

Claudia: Jättefin och mysig!! Du får till så himla fina kort!!!

På söndag ska vi åka till fjällen i 4 dagar, jag kommer få total abstinens!!! Funderar starkt på att plocka med mig lite men misstänker att jag ändå inte får något gjort då vi bor med syrran och hennes familj och det lär spelas spel, kanske klarar av abstinensen ändå
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket